Jump to content

Vanilla coke


okka
 Share

Recommended Posts

*Glossar*

...oj, ursäkta, vill du också ha en cigg, Johannes?

*Reser mig upp och går till mina byxor som ligger vid sängkanten - mitt klockspel hänger halvslakt - och plockar upp mitt paket med gitanes och bjuder maimstream*

*Erotisk tändningsscen. När cigaretten är tänd tar han den ur munnen och ger mig en puss. Jag ler.*

Detta var smaskens! *tittar på den förvirrade okka som undrar om jag pratar om sexet, cigaretten eller pussen*

Allt. Var smaskens. *blinkar med en ögat likt en ful MSN-smiley. Älskar okkas former, älskar okkas omtänksamhet, älskar okka i hemligt smyg och skyltar med det*

Perfekt, nu blir båda ni minst varnade.. ni borde sluta nu, ändå om det är kul =/
Jag trodde vi var här för er skull, men vi kan gå privat istället.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst jag kommer in sent och Stellhell har redan varit här men:

Perfekt, nu blir båda ni minst varnade.. ni borde sluta nu, ändå om det är kul =/

Jag tror varken okka eller Maimstream bryr sig speciellt mycket, faktum är att Maimstream VILL lämna, och har försökt lämna. Det här ska väl hjälpa honom på traven.

Helt plötsligt gör okka någonting oväntat. Han ollar maimstream i ögat, tar filten och springer ut från hotellrummet. Kvar sitter maimstream ensam, naken, blottad, eregerad och tårögd.

Fan.

Men... HAHAHAHA :shifty:

Kicken, jag trodde du visste om både okkas och Maimstream bisexualitet? Maim har sexat mig på msn många gånger i hopp att få igång mig. :wub:

Ontopic: Vanilla coke är gott, jag vill ha.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror varken okka eller Maimstream bryr sig speciellt mycket, faktum är att Maimstream VILL lämna, och har försökt lämna. Det här ska väl hjälpa honom på traven.

Kicken, jag trodde du visste om både okkas och Maimstream bisexualitet? Maim har sexat mig på msn många gånger i hopp att få igång mig. :wub:

Jag bryr mig :shifty:

Ja, Maim ville ju träffa mig nu i somras :D Fast då hade jag ju sagt att jag var bög. Eller nästan i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig :shifty:

Ja, Maim ville ju träffa mig nu i somras :D Fast då hade jag ju sagt att jag var bög. Eller nästan i alla fall.

Vi träffades ju i sommras. Eller, vi såg varandra. :wub:

--------------------

Vanilla Coke... Hur mycket jag än försöker så kan jag inte komma ihåg hur det smakar. Vet dock att jag inte tyckte att det smakade speciellt gott när jag var yngre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte Vanilla Coke. Eller gillade rättare sagt. Jag kanske har ändrat mig.

Apropå amerikanska läsksorter, istället för att dra upp "Mountain Dew!"-tråden; jag kom halvnöjt hem från Finlandsvisiten med tre halvliters flaskor. Jag hade inte tid helt enkelt och springa in i mataffärer, det enda jag han med var några koisker på kvällarna.

Jag ska dock maila PepsiCo senare och be dem införa denna underbara läsk. Ett liv med MD i Sverige vore... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en sak jag alltid undrat över, är cola med vanilj glass gott? jag hörde min far prata om att när han var liten så drack man det.

Alla kommentarer som kommer här under handlar om cola+glass.

Va är de för telefon nummer till killen som levererar vanilia coke flaken?

Det är ju tamefan världens godaste läskedryck.. men ingen som provat att blanda vaniljglass med vanlig cola? :wub:

Huga! :shifty: Fyfan vad äckligt det måste skära sig.

Edit: Coop Cola + Vaniljglass är tio ggr mer prisvärt än Vanilla Coke!

Det är riktigt trevligt, faktiskt. ;)

Agree!

Haha, det är faktiskt svingott. Min moster hade ner vaniljglass i kaffet (Istället för mjölk) under en midsommar. Så då testade jag att ha i vaniljglass i colan. :angry:

Man kan beställa cola med glass i på vissa resturanger. Och det är gott

Det är asgott. Blir härligt mycket skum också! :D

Socker + Socker = Ännu mera socker! Och som alla vet så är socker gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...