Jump to content

Vanilla coke


okka
 Share

Recommended Posts

Spelar det någon roll? Han säger precis vad jag skulle säga, så lägg ner med dagisfasonerna eller åk på ett straff som heter duga.

Det där är en blandning av diskriminering och förräderi, hade jag sagt så hade du sagt åt mig att inte leka admin, du är säkert bara grinig för att jag kom före dig och FÖR ATT JAG ÄGDE DIG!!! ^_^:lol::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yo, jag snackar inte med dig? Snackar med Vice som påstår sig vara administratör.

Lider du av schizofreni?

Var i mina poster har jag antytt att jag skulle vara någon form av administratör?

Man behöver inte vara vare sig mod eller administratör, för att säga till en person som beter sig som en hjärndöd apa med magkatarr, att skärpa till sig...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är en blandning av diskriminering och förräderi, hade jag sagt så hade du sagt åt mig att inte leka admin, du är säkert bara grinig för att jag kom före dig och FÖR ATT JAG ÄGDE DIG!!! :lol::cry::P

Antar att du missade min Adminbricka under min avatar.. För jag "leker" inte admin.

Grats till ännu en varning, 3 på ett par dar. Vi kommer nog inte synas så länge till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är en blandning av diskriminering och förräderi, hade jag sagt så hade du sagt åt mig att inte leka admin, du är säkert bara grinig för att jag kom före dig och FÖR ATT JAG ÄGDE DIG!!! :P:lol::lol:

Lite smått nyfiken på hur fan förräderi kommer in i bilden här... :cry:

-

Ah, Vanilla Coke. Köpte några burkar till på rasten idag. Gott som svin

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite smått nyfiken på hur fan förräderi kommer in i bilden här... :cry:

-

Ah, Vanilla Coke. Köpte några burkar till på rasten idag. Gott som svin

Du dricker det tillsammans med din lappskojs kan jag tänka mig! :lol:

Eh, du kan behålla din vanillacoke för jag har ångrat mig, jag vill ändå inte ha... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska kanske ta mig en när kvällen byter namn. Tihihihihii. Kärlek till Luleå har aldrig existerat fram till nu.

Sanna dina ord :lol: , bara schysst att Kvantum ligger så överdrivet nära också (Sunderbyn) :shifty: .

btw, Absolut Vanilla + Cola, smakar det gott? Har aldrig provat så

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillbaka från min luleå tripp :P vanilla coken var slut och kommeri n igen på måndag :D dö alla som köpt upp dem!

köpte istället mountain dew och cherry coke för 500 spänn :D och en sån där root beer (smakar jenka) nåja rätt nöjd ändå :(

[Horrormusic] Officer Hernandes känner min tjej ^_^ träffade honom igår :D [/horrormusic]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillbaka från min luleå tripp :) vanilla coken var slut och kommeri n igen på måndag :o dö alla som köpt upp dem!

köpte istället mountain dew och cherry coke för 500 spänn :) och en sån där root beer (smakar jenka) nåja rätt nöjd ändå :P

[Horrormusic] Officer Hernandes känner min tjej :mellow: träffade honom igår :wub: [/horrormusic]

Men det var värt det, va ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det alltså så här: om ni far till Luleå och köper vanilla cokes så får ni följande:

a) träffa okka

b ) köpa vanilla coke i mängder

c) åka bil med maimstream

d) göra eran första road trip tillsammans med likasinnade "nördar"

e) träffa okka samtidigt som ni köper vanilla coke i mängder

OMG :o

Träffa okka ^_^ men haken ligger i punkt C :wub::mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...