Jump to content

Vanilla coke


okka
 Share

Recommended Posts

Jg ringde ups, de tar 300 för att köra flaken till Lund.

Jag skulle kunna tänka mig att köpa 4 st, om du skriver hur många du skulle vilja ha så kan jag kolla vad totalsumman skulle bli och skriver det här imorgon.

Hittar du nån polare som ska ha med, är det bara bra.

Jag har inte hittat nån annan än... :/

Jag kan mig tänka mig 3 flak, Men vill gärna ha ett pris innan jag bestämmer mig >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Karatemorfar och alla andra som undrar; den amerikanska butiken (Gray's American Food Store) på Västerlånggatan 14, alltså i Gamla stan finns inte kvar. Jag var där här om dagen men fick bege mig till Globen.

Kan annars säga att Root Beer var antagligen det äckligaste jag har druckit. Fyfan vad illa det smakade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar man att slicka röv så dricker men Coop Xtra Cola. Vanilla Coke är ett stort steg inom historien!

Vad fan säger du om Coop Cola!? Billigt, nordiskt och riktigt blaskigt! Kan inte bli bättre...

Att dricka vaniljcola är som att ha banan på pizza. För vissa fungerar det andra inte.

Support your local cola!

Edit: Coop Cola + Vaniljglass är tio ggr mer prisvärt än Vanilla Coke!

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Karatemorfar och alla andra som undrar; den amerikanska butiken (Gray's American Food Store) på Västerlånggatan 14, alltså i Gamla stan finns inte kvar. Jag var där här om dagen men fick bege mig till Globen.

Kan annars säga att Root Beer var antagligen det äckligaste jag har druckit. Fyfan vad illa det smakade.

Är den nerlagd eller stäng för renovering etc?

För www.grays.se öppnar sin webshop imorn igen.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...