Jump to content

Vanilla coke


okka
 Share

Recommended Posts

Nog för att jag kommer in lite väl sent i diskusionen, iofs så har jag inget att diskutera om heller då jag tycker som jag tycker, men även jag gillade inte Vanilla Coke faktiskt - så jag köpte den helt enkelt inte, svårare än så var det inte. :)

Men Cola Lime... :wub: Kan även föreställa mig att Cherry är väldigt god.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, didn't see that one coming :wub: Var du seriös? Han drog ju bara ett skämt :)
Dig vill jag också ta i tvåan.

Och jag har alltid varit villig att ta emot.

Men det här har vi ju talat om många gånger på msn, så det är ju inget nytt.

Puss.

Och tro inte att sista gången har varit kommen! Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och tro inte att sista gången har varit kommen!

Vi borde ha en träff någon gång. Mina homosexuella relationer har varit alldeles för kortvariga. Vi kan väl träffas, ta in på hotell, romantik, massera varandra, ligga och prata och röka tillsammans, prata om poesi, erektioner och sambandet mellan poesi och erektioner. Vi kan linda in varandra i filtar om vi blir kalla, pussa på varandras innanlår, använda underliga oljor som endast finns på hotell och skratta åt saken. Vara sådär nära som man sällan är med manliga vänner, och känna hur oerhört skönt det är att vara sådär nära med manliga vänner. Krama varandra, omfamna varandra, omsluta varandas könsorgan osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi borde ha en träff någon gång. Mina homosexuella relationer har varit alldeles för kortvariga. Vi kan väl träffas, ta in på hotell, romantik, massera varandra, ligga och prata och röka tillsammans, prata om poesi, erektioner och sambandet mellan poesi och erektioner. Vi kan linda in varandra i filtar om vi blir kalla, pussa på varandras innanlår, använda underliga oljor som endast finns på hotell och skratta åt saken. Vara sådär nära som man sällan är med manliga vänner, och känna hur oerhört skönt det är att vara sådär nära med manliga vänner. Krama varandra, omfamna varandra, omsluta varandas könsorgan osv.

WHAT THE FUCK ?!

Jag hoppas verkligen det där var ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad händer annars då? Va? Va?

Måste du vara så jävla jävla PK hela tiden?! Hora.

Hahahah, älskar hur du ska säga hora hela tiden.

Kicken: Du verkar vara lite rädd för kärlek mellan killar? :lol: Kan berätta en sann historia, eller histora och historia , såhär är det iaf. En av mina kompisar lovar på allt att han, när han är ensam med en annan av mina kompisar, kan känna en viss tryckt, erotisk spänning, och att han är säker på att ifall han började hångla med den kompisen hade han besvarat kyssen och fortsatt :wub::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahah, älskar hur du ska säga hora hela tiden.

Kicken: Du verkar vara lite rädd för kärlek mellan killar? :lol: Kan berätta en sann historia, eller histora och historia , såhär är det iaf. En av mina kompisar lovar på allt att han, när han är ensam med en annan av mina kompisar, kan känna en viss tryckt, erotisk spänning, och att han är säker på att ifall han började hångla med den kompisen hade han besvarat kyssen och fortsatt :wub::)

Kännt samma sak flera gånger. Även hånglat och pussat med killar.

Vad ska du göra åt saken, Kicken, va? Va? Va?!

Hora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi borde ha en träff någon gång. Mina homosexuella relationer har varit alldeles för kortvariga. Vi kan väl träffas, ta in på hotell, romantik, massera varandra, ligga och prata och röka tillsammans, prata om poesi, erektioner och sambandet mellan poesi och erektioner. Vi kan linda in varandra i filtar om vi blir kalla, pussa på varandras innanlår, använda underliga oljor som endast finns på hotell och skratta åt saken. Vara sådär nära som man sällan är med manliga vänner, och känna hur oerhört skönt det är att vara sådär nära med manliga vänner. Krama varandra, omfamna varandra, omsluta varandas könsorgan osv.
Hur kan man säga nej till ett sådant välformulerat och informativt erbjudande. Ja. Erbjudande! Detta mina vänner är inte en förfrågan, utan ett starkt emotionellt erbjudande som han vet att jag inte skulle kunna tacka nej till. Speciellt inte när så många, bland annat homofobkicken, sitter och spänt väntar på att jag ska säga "Ja, jag vill älska, ömt och skönt, känslor involverade eller ej, älska mig som om morgondagen aldrig fanns". Och jag vill, låt oss gunga madrasser tills solnedgången aldrig mera existerar.

Man behöver ju inte diskutera sådant här. Jag är en hora ja.
Kan du inte bara acceptera min och okkas roliga relation, bara för att du inte har några blivande manliga älskare? Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man säga nej till ett sådant välformulerande och informativt erbjudande. Ja. Erbjudande! Detta mina vänner är inte en förfrågan, utan ett starkt emotionellt erbjudande som han vet att jag inte skulle kunna tacka nej till. Speciellt inte när så många, bland annat homofobkicken, sitter och spänt väntar på att jag ska säga "Ja, jag vill älska, ömt och skönt, känslor involverade eller ej, älska mig som om morgondagen aldrig fanns". Och jag vill, låt oss gunga madrasser tills solnedgången aldrig mera existerar.

Tihi, kom här, kom in i min filt! : ) Sååja.

Känns det bra?

*Onanerar åt maimstream*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Glossar*

...oj, ursäkta, vill du också ha en cigg, Johannes?

*Reser mig upp och går till mina byxor som ligger vid sängkanten - mitt klockspel hänger halvslakt - och plockar upp mitt paket med gitanes och bjuder maimstream*

*Erotisk tändningsscen. När cigaretten är tänd tar han den ur munnen och ger mig en puss. Jag ler.*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...