Jump to content

Tobak


okka
 Share

Recommended Posts

1) Inget

2) Men åh, menade i eskilstuna/skolan. Herregud.

NI behöver inte bli så aggresiva som fan direkt och hugga till.

Om du inte ens kan motivera varför folk gör bort sig kanske du inte borde kasta såna nedlåtande saker runt omkring dig :shifty:

Lugn, jag frågar bara. Är det så farligt, och känns det aggressivt bara för jag inte hade med någon smiley?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte ens kan motivera varför folk gör bort sig kanske du inte borde kasta såna nedlåtande saker runt omkring dig :shifty:

Lugn, jag frågar bara. Är det så farligt, och känns det aggressivt bara för jag inte hade med någon smiley?

jag själv tar det där som en mindre förolämpning. känns det aggressivt bara för jag inte hade med någon smiley

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag själv tar det där som en mindre förolämpning. känns det aggressivt bara för jag inte hade med någon smiley

Jepp som P-C skrev

du är en äcklig liten hora

du är en äcklig liten hora ^_^ (och nu blev det en skämt)

du är en skabbig snorunge

du är en skabbig snorunge :shifty: (och nu blev det genast mer än en dum kommentar)

smell me?!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag själv tar det där som en mindre förolämpning. känns det aggressivt bara för jag inte hade med någon smiley

Jaha... eller va? Ser inte logiken :shifty: En mindre förolämpningar = nedlåtande, eller? Om det nu är så har det ju fortfarande ingen betydelse. Det var du som började kalla det aggressivt, jag har aldrig kallat någon aggressiv. Tänk igenom lite vad du skriver. (^_^)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tobak, kära tobak. Vad skulle jag göra utan mitt behov av dig?

Åh tobak, svara mig, vad skulle jag göra om du blev förbjuden?

Snus är fin skit, underbart sätt att slappna av, och öka koncentrationen. :shifty:

Hade en rökperiod, men slutade efter ett år, blev påtok för dyrt, men fan, det var värt varenda öre.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

cigg så jävla äckligt och onödigt, förstöra lungorna för ingenting :shifty:

Godis och läsk är så jävla äckligt och onödigt, förstöra tänderna för ingenting ^_^

Vad är nödvändigt här i livet?

Jag skulle beskriva det som:

- Sömn, mat och natur.

Det är grunden till allt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marlboro ^_^

Nästan alla killar i min klass snusar, jag testade en gång men lovade mig själv att aldrig göra det igen efter att nästan ha spytt efteråt.

Nä, då föredrar jag hellre ciggaretter, Marlboro, Prince och LM är det skönaste som finns efter en god lunch :D

W0rd. en cigg smakar alltid bäst efter maten, that's a fact

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag röker som en social grej, i stort sätt bara i kombination med alkohol.

Bästa ciggen blir tillsammas med sommar, solnedgång, solstol, ett par kalla öl och gott sällskap. I ett sådant läge är cigaretten pricken på moset.

I nyktert tillstånd har jag inget som hellst behov av tobak.

Lucky you.

Jag ska än en gång ge mig in på en tuff utmaning. Nu när all tobak blir ännu dyrare efter nyår känns det inte värt att snusa längre, så jag ska göra allt jag kan för att lägga ner. Feströka är dock ingenting jag kommer kunna undgå, men det är oftast gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller efter sex.

Eller efter ett prov.

Eller efter en öl.

Eller efter en kopp kaffe

Eller efter ett hårt arbete

Eller efter en djup sömn

Men kaffe + cigg är nog den bästa kombinationen :unsure: Precis som helan och halvan, eller sprit och värktabletter, eller bas och diskant, eller skottlands- wales- Englandsflaggan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Eller efter en kopp kaffe

Eller efter ett hårt arbete

Eller efter en djup sömn

Men kaffe + cigg är nog den bästa kombinationen :mf_doof: Precis som helan och halvan, eller sprit och värktabletter, eller bas och diskant, eller skottlands- wales- Englandsflaggan.

Förra sommaren då jag hade sommarjobbat och kört en trimmer i ett regnställ i värmen några timmar och då det var dags för lunch, var det bästa en kopp kaffe efteråt, en cigg och en bänk utanför verkstaden där man kan steka i solen. <_<

Just nu röker jag inte cigg längre. Speciellt inte Corner...^_^ Har kommit i underfund med att cigarillos och ciggarer är bättre. Inte bara för att det faktiskt smakar dubbelt så bättre, utan även för att man får känna tobakssmaken. Ska jag förstöra mina lungor och min kropp litet skall det både kosta och smaka. Röker även mindre nu och gör det bara vid speciella tillfällen. Jag röker för att jag njuter av det. På samma sätt som jag njuter av en kopp té och en god bok på sommaren.

Någon som har smakat C.A.O. Eileens Dream? Funderar att beställa dem. Eller kanske man kan få tag i dem i en vanlig tobaksbutik? Orkar knappast köpa ett smakprov för 25kr (och det är EN cigarill) plus frakt. No way.

C.A.O. Eileens Dream Cigarill.

100 x 11 mm.

Dominikanska Republiken / Handrullad / Styrka mild.

Inlaga : Dominikanska R. / Omblad : Nicaragua. / Täckblad : Cameroon.

Med smak av Irish Cream och Choklad tryffel.

(White chokolate truffles + Irish cream).

Handrullad cigarill med smak av det bästa - Irish Cream, ffs. :doh: Irish Cream är alltid gott.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...