Jump to content

Tobak


okka
 Share

Recommended Posts

Ett paket om dagen..

Har provat lite allt möjligt. Skriver lite priser också fast i € för en enkel valuta kurs tar ni € X 10 = så är priset enkelt i Kronor, för att få mer exakt så kan ni gå och leta efter nuvarande valuta kurs.

-Rull-Tobak (p.g.a. Dålig ekonomi) tobak 3.20€, filter 0.60€, papper 1.30€

-Pipa (p.g.a. ännu sämre ekonomi) tobak 3.20€

-Billiga cigaretter när jag har lite bättre ekonomi, Röd SMART heter sorten. Min mor och far röker också det märket fast blå. 3.30€ .

-Men den sorten jag personligen är mest fäst vid så är North State (aka. Northy) Ingen dansk north state med

långa filter utan äkta Finsk north state med filter så korta som nästan hälften av ett vanligt cigarett filter.

Gift mängd i North State:

10mg Tjära

1.0mg Nikotin

8mg Kolmonoxid, när jag började var kolmonoxid-halten på 10mg

4.20€

Och så har jag haft en cigarill ask en gång, Hoffnar mörkblå. 4.80€ för en vanlig ask med 10 st cigariller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag inte drar snuff, så blir det cigaretter. Brukar oftast införskaffa Kent,Vogue menthol eller Marlboro Light.

Men efter ett dragit i sig ett paket Vogue så får man hyfsat ont i halsen, antagligen på grund av att de är parfymerade vad jag förstått. :wub:

post-5400-1186359325_thumb.jpg

Klarar verkligen inte av varken menthol eller slim cigaretter. Usch och fy.

Menthol pga. att det blir för vissa ett skönt kallt flow, men det är som att tugga tuggummi samtidigt som man röker.. Det smakar skit efteråt. Och då menar jag, mer skit än vad det gör med en cigarett utan menthol.

Slim funkar inte pga. att dom just är för slim. Du kan inte hålla i den, du får inte i dig någon rök, och dom ser urlöjliga ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarar verkligen inte av varken menthol eller slim cigaretter. Usch och fy.

Menthol pga. att det blir för vissa ett skönt kallt flow, men det är som att tugga tuggummi samtidigt som man röker.. Det smakar skit efteråt. Och då menar jag, mer skit än vad det gör med en cigarett utan menthol.

Slim funkar inte pga. att dom just är för slim. Du kan inte hålla i den, du får inte i dig någon rök, och dom ser urlöjliga ut.

Jag tycker dessa skiljer sig från vanliga menthol, då jag annars inte väljer menthol cigaretter i första hand. Tjejerna blir fascinerande av dess smala och avlånga form iallafall, och försöker gärna tigga röven av sig för att få någon :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker dessa skiljer sig från vanliga menthol, då jag annars inte väljer menthol cigaretter i första hand. Tjejerna blir fascinerande av dess smala och avlånga form iallafall, och försöker gärna tigga röven av sig för att få någon :wub:

Jo, det är ju i min mening "tjejcigg". Tunna slim med menthol, som heter Vogue och har en blomma på paketet. Allt för att ta så lite plats som möjligt. Brudmagnet = möjligt, gay = absolut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...