Jump to content

Vilken konsol tänker ni köpa spelet till?


xenon
 Share

...  

197 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 237
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PC, även då jag har Xbox 360 så blir det PC.

PC äger ALLA konsoller, och man kan koppla in den till TV med en Gamepad och det blir UNDERBART!!

PS3 är bara överdrivet..

Finne ingen gräns..

BTW:

VAför fanns det ingen PC altenativ i voten?

eller Nintendo 64?

GTA IV kommer inte släppas till PC, inte förrän möjligtvis ett år frammåt. Nintendo 64 är dock bekräftat och jag ställer samma fråga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA IV kommer inte släppas till PC, inte förrän möjligtvis ett år frammåt. Nintendo 64 är dock bekräftat och jag ställer samma fråga...

Jo, det blir väl som vanligt. Fast med Xbox inne i första realsen, Men var det inte nåt snack om att Windows Vista ägare kunde få den lite tidigare?

eller var det ett enkelt rykte?

Men N64 kommer ju att äga sönder Xbox och PS3 >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får folk ingen support med pengar av sina föräldrar längre?

Det handlar förmodligen inte om det man får. Det är en dyr konsoll. Visst, jag kunde ha fått pengar av mina föräldrar, men istället valde jag 6 veckors sommarjobb. Får både mer pengar samt att jag slipper gå på gymmet lika ofta. Orkar inte gå och tigga pengar hela tiden så länge jag inte sitter I rullstol.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu lutar det åt Xbox 360. Men jag vet inte riktigt. Jag väntar på att de ska berätta mer om vad för unikt nedladdningsbart som ska släppas till PS3. Just nu vet jag bara att det kommer släppas 2 extra kapitel med ca 30 timmars spelande till XBox 360 och att något liknande ska komma till PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas verkligen att det inte kommer till PC.

Alla skulle bli så Pwned alltså :ermm:

Don't you have some offs to fuck?

Precis, inget GTA på PC. Då får man allt köpa sig en konsoll om man inte har. :lol:

Inte alls. Man kan också ge fan i hela skiten - vilket jag kommer att göra om det inte kommer till pc, jag menar det är ju knappast fråga om liv och död... Men ärligt talat så är jag rätt säker på att det kommer till pc , ja jag skulle vara beredd att satsa en icke obetydlig summa pengar på det t.o.m., särskilt med tanke på Vista och hela "games for windows" - konceptet osv.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...