Jump to content

Vilken konsol tänker ni köpa spelet till?


xenon
 Share

...  

197 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 237
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Vote: PS3

Btw så är det messed up men detta "konsoll-krig" mellan ps3 o xbox365.. ägde aldrig den orginella xbox'en så jag håller mig till playstation tills vidare.. därmot så kommer jag skaffa mig en xbox360 också. tycker alla bara ska inse att next gen är grymt oavsett ps3 eller xbox360..

+ Wii är den konsollen som borde sopas under mattan, har spelat skiten och seriöst efter en hård dag efter jobbet/skola så vill jag inte sätta mig i soffan för att börja svänga med armarna som en idiot.. fasst om ni gillar Wii, more power to you.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: PS3

Btw så är det messed up men detta "konsoll-krig" mellan ps3 o xbox365.. ägde aldrig den orginella xbox'en så jag håller mig till playstation tills vidare.. därmot så kommer jag skaffa mig en xbox360 också. tycker alla bara ska inse att next gen är grymt oavsett ps3 eller xbox360..

+ Wii är den konsollen som borde sopas under mattan, har spelat skiten och seriöst efter en hård dag efter jobbet/skola så vill jag inte sätta mig i soffan för att börja svänga med armarna som en idiot.. fasst om ni gillar Wii, more power to you.

fast du får hålla med om att Mario Party förgyller en kväll med polarna...

Hahah, skrattar bara jag tänker på det :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fast du får hålla med om att Mario Party förgyller en kväll med polarna...

Hahah, skrattar bara jag tänker på det :mf_doof:

Nej jag tänker inte hålla med omdet, tyvärr!

Kul att du tycker det är kul. jag tycker det är gay

edit: up the ass kind of gay

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xbox 360 for the weak! Varför köpa Xbox? Då kan ni väll köpa en dator lika bra...same shit, Microsoft. :(

Kanske folk gillar att spela på konsoll, kanske folks datorer inte klarar av next-gen spel. kanske folk inte vill spendera massa pengar på en ny dator som sen måste köpas nya grafikkort osv när man slitit ut det gammla. kanske du borde tagit upp det i xbox tråden i splforumet. elr kanske för dem vill ah GTAIV eftersom det inte kommer ut på en dator oavsett om det är fucking microsoft!

peace love men ingen understanding

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: PS3

Varför? : Jag äger redan en PS3 och sålde min 360 pga allt för många stunder med lödning, skruvande och annat i den lilla vita lådan.

Om jag nu inte redan ägt en hade jag ändå valt PS3, flickvännen (GTAfreak no1) har inte kunnat göra drivebys i nåt av spelen till XBox pga handkontrollerna medans PS2 kontrollerna fungerade finfint (mycket bra anledning) .

Nu är det dags att sova, Skate kommer på posten i morgon :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE: Xbox360

Okej.. Om vi säger så här: Jag köper xbox360 enbart för GTA 4, för om man skulle köpa PS3 enbart för GTA 4 så skulle man vara ganska dum, det är dyrt, båda exklusiva episoderna kommer vara för enbart xbox360 och ingen för PS3 för microsoft köpte, så varför säger några att GTA är gjort för PS3, det är typ gjort för xbox360, för annars skulle dom inte ha kommit längst i utvecklingen med xbox360 versionen, men jag vet att det är gjort för båda, ta mig inte som en xbox fanboy. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...