Jump to content

Vilken konsol tänker ni köpa spelet till?


xenon
 Share

...  

197 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 237
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är kluven.

Visst hör GTA hemma på Playstation enligt mig. Och visst tycker jag bättre om Playstation än Xbox egentligen.

MEN. Det verkar som att GTA IV kommer vara samma på dom båda konsollerna. Ni får inte glömma att Rockstar är helt fristående nu (åtminstone vad jag vet). Varför skulle dom då göra spelet bättre till den ena konsollen? Playstation3 är på pappret kraftigare och en mer potent maskin än Xbox360. Glöm bara inte att det tar ett tag för spelutvecklare att utnyttja hela potensen hos en maskin.

Jag tror fortfarande att Playstation3 är overkill. Givetvis kommer den krossa Xbox360 om ett tag. Men det lär nog dröja något år till..

Min röst faller därför på Xboxversionen av spelet.

Att min bror har en 360 och jag inte har någon konsoll alls just nu gör inte valet svårare. Det blir billigare så helt enkelt. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PlayStation 3 och IV köper jag i samma paket från EBgames, tror det går på runt 4700~ men det är smällar man får ta. Sen att en polare tycker det är HELT wasted att köpa Playstation 3 är helt sjuk, för att han precis köpte en laptop för 14000(kr) när han redan har två datorer i sitt rum. >_<

-

Jag har köpt ett PS3. Men inte för GTA IVs skull, utan för MGS4.

Nästan så för mig med, men då IV är så nära kan jag inte säga så : p

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...