Jump to content

Diablo III


Siana
 Share

Recommended Posts

nu framkom det inte vilken nivå du körde på, men monk är helt värdelösa i inferno om man inte använder all sin tid på ah och farmar guld i hell. Dom scalear dåligt och behöver mer surv. än en barbar, men får ingen dmg. Samma gear så sitter en barb på 120000 dmg, medans munken har 40000.. Monk är bara op fram till hell, period.

T: lvlar upp en wd nu istället, jävligt mycket skönare.

Eftersom jag var 59 så hjälpte han mig till 60 så jag kunde lira Inferno så vi var på hell men som sagt jag behövde egentligen inte göra så mycket då han gjorde det mesta själv så.

Vilken klass är egentligen mest OP? Gillade förresten själv inte WD så mycket tyckte dem för mesta var seg ibörjan att gå upp i lvl tills man får hyffsad bra skills till den.

Gillade inte cow lvlen så jäkla creepy med musiken det är nåt med secret lvln jag inte gillar.

EDIT: En fråga till hur hittar man egentligen legendary items? har inte hittat nåt än förvisso har jag bara kommit till act 2 på inferno med min DH o har inte hittat nå gröna items heller. Vart i hell/inferno är det störst chans att hitta en legendary item/grön item. Fast grön item det är väl ett set gear?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns väl inget definitivt svar på den frågan, men vad jag läst på senaste verkar många på forum klaga på Demon Hunter på senaste.

Är inte Barbaren lite mer op egentligen med tanke på deras mega damage dem gör med rätt vapen? Menar critar själv med min DH på 55k damage med special attacken o mainen gör jag ca 30-45k damage nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Lätt att säga att gräset är grönare på andra sidan, så länge skills inte är trasiga (force armor innan fix, SS innan fix etc) är det för tidigt att börja säga vad som är OP eller ej.

Farmat en del treasure goblins i A4, så mycket som jag hunnit med. Har en kompis som farmat betydligt mycket mer... Han sitter på över 170 miljoner. blink_1182591_0.gif

Edit: Han blev girig och ville sälja det för riktiga pengar och blev scammad på 100 mille. w00t_1181130_0.gif

Redigerad av Siana
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Achievement är bara till för att skryta för andra och att trigga dig själv till att göra saker man inte skulle göra annars (t.ex. slösa en hel dag på att leta upp rarespawns)

T: lootade min andra legendary igår. Även denna var helt värdelös och kommer aldrig bli användbar för någon. (blind Faith)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara skrytfaktor.

Achievement är bara till för att skryta för andra och att trigga dig själv till att göra saker man inte skulle göra annars (t.ex. slösa en hel dag på att leta upp rarespawns)

T: lootade min andra legendary igår. Även denna var helt värdelös och kommer aldrig bli användbar för någon. (blind Faith)

Ah okej, då vet jag. Då kommer jag inte jaga livet ur mig för att klara en achievement när det finns onda demoner att bekämpa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Achievements är ett bra tidsfördriv när du är 60 och är fast på inferno. Istället för att bara farma pengar kan du förena nytta med nöje och göra olika tasks medan du får guld.

Ja det låter inte så dumt, fast jag är som sagt bara klar med act III, och det är på normal fortfarande. Så jag är väldigt ny. :D

Har en level 28 Barbarian ifall någon vill veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade WD till 34, bytte till Barb och tycker det är sjuukt mycket roligare! Kan byta spelstil lite när man känner för - spännande mycket att välja bland! Tog precis Butcher på NM.

Vad tycker ni är roligast? Vad har ni provat?

60 monk och 60 witch doctor. Monk var kul fram till inferno, sen blev det pannkaka eftersom jag behöver gear för flera miljoner till skillnad från range klasserna. Wd är skoj men lider av för lite burst dmg så man får sega ut på allt med dots.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...