Jump to content

Diablo III


Siana
 Share

Recommended Posts

Betan snart slut o hann inte att få alla achivments pga lathet men är ändå glad att jag hann med så pass mycket med betan fast det vart jävligt tråkigt att nötta en o samma act hela tiden. Kunde varit kul om dem kunde höja max lvl eller så man fick köra 2 acts istället. Men men det är ju trots allt en beta men kul att man hann med att få en del achivments. Men klart jag kommer införskaffa spelet har ju redan förhandsbokat hoppas inte man blir besviken av spelet. Tyckte act 1 var rätt så lätt.

diabloiii20120423183607.jpg

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar om någon vet.. Om jag förbokar D3 from battle.net, får jag det både digitalt och fysiskt då? Fick nämligen höra att man ska kunna förinstallera spelet om man förbokar på battle.net och kommer således kunna logga in direkt vid midnatt den 15:e.. Men jag vill ju självklart ha spelet i skivform också..>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar om någon vet.. Om jag förbokar D3 from battle.net, får jag det både digitalt och fysiskt då? Fick nämligen höra att man ska kunna förinstallera spelet om man förbokar på battle.net och kommer således kunna logga in direkt vid midnatt den 15:e.. Men jag vill ju självklart ha spelet i skivform också..>_<

Tror inte du får det fysiskt. Jag har inte läst något om förbokningen på Bnet så jag vet egentligen inte, men när jag köpte Cataclysm på Bnet fick jag inte skivan i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Beställde mitt från blizz direkt. Har nu installern färdig nerladdad, imorgon(idag) vid 17.00 så kan man installera spelet så det bara är att logga in direkt efter jag kommer hem från jobbet vid midnatt mån-tis.

Taggad till tusen, är lite kluven på vad jag ska köra dock. Alltid gillat barb, men känns som typ alla ska köra det. Har hela tiden sagt att jag ska köra witch doctor, men lutar mer åt monk just nu. Deras armors ser dock ut som skit, men WD's abilities känns lite nerfade och för mycket random i början iaf när skadan är så låg.

Kollade dock igenom achievements på diablofans och man ska visst lvla upp 2 av varje klass till 60, så det kommer nog komma tillfälle att köra allt med olika specs och dylikt innan man behöver bestämma sig för vad man ska hålla fast vid som mainchar.

http://www.diablocountdown.com/ - Tillfällig startsida.(w00t)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VEMMMMMMMMM SKA HA KUL INATT

Inte jag. Första Blizzard-releasen jag inte kan nöta några dagar i sträck. Tusan!

Men jag får vara tacksam över att det i alla fall är röd dag på torsdag.

Två killar på jobbet tog ledigt bara för att spela, haha. Men i ärlighetens namn, om kanske ett halvår kommer de där extra dagarna man nötte inte spela någon större roll (det är i alla fall vad jag intalar mig själv).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag. Första Blizzard-releasen jag inte kan nöta några dagar i sträck. Tusan!

Men jag får vara tacksam över att det i alla fall är röd dag på torsdag.

Två killar på jobbet tog ledigt bara för att spela, haha. Men i ärlighetens namn, om kanske ett halvår kommer de där extra dagarna man nötte inte spela någon större roll (det är i alla fall vad jag intalar mig själv).

Lär väl inte vara spelbart ändå. :P

Börjar också på torsdag. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär väl inte vara spelbart ändå. :P

Börjar också på torsdag. ^_^

Mjo. Jag var inte så överdrivet speltaggad förrän min gamla WoW-GM skrev till mig och frågade om jag ville vara med och spela. Påminde mig så mycket om förr när jag hade all tid i världen att nöta sönder nya balla releaser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...