Jump to content

Diablo III


Siana
 Share

Recommended Posts

Hoppas det inte blir ett mmo , skulle förstöra diablo känslan :D

Tvivlar starkt på det. Skulle vara oerhört korkat av Blizzard att låta spelarna välja mellan två st MMORPGs. Sedan tror jag att för många skulle bli arga på Blizzard om de gjorde om det till ett MMORPG. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Sitter och tittar på ingame-filmen nu, helt sjukt vad taggad jag blir då. Det verkar bli ruskigt bra. Gillar även att de har gjort miljön mycket mer interaktiv, stegar (nivåerna i de tidigare spelen kan knappast räknas), trasiga broar man får hoppa över och väggar man kan slå sönder så de krossar zombies. Skrattade även ordentligt när han mötte Deckard Cain;

"Ah, there you are! The writings in this place are incredible! Come, stay a while and-"

"It is time for shedding our enemies blood, not hide and talk."

"Aww. No one ever listens."

:doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och tittar på ingame-filmen nu, helt sjukt vad taggad jag blir då. Det verkar bli ruskigt bra. Gillar även att de har gjort miljön mycket mer interaktiv, stegar (nivåerna i de tidigare spelen kan knappast räknas), trasiga broar man får hoppa över och väggar man kan slå sönder så de krossar zombies. Skrattade även ordentligt när han mötte Deckard Cain;

"Ah, there you are! The writings in this place are incredible! Come, stay a while and-"

"It is time for shedding our enemies blood, not hide and talk."

"Aww. No one ever listens."

:doh:

VARVARVARVARVARVARVARVARVARVARVARVARAVRVARVA?????plusplus??+111+1+1+ett w00tw00twoot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser riktigt kul ut. Har alltid varit ett Diablo-fan (spelade Diablo II: Lord of Destruction som fan innan WoW kom, sen tog det stopp) och jag ser verkligen fram emot detta. Kul att de har återanvänt vissa saker som fanns i de gamla Diablo-spelen, lite nostalgi är alltid roligt.

Blizzard kommer än en gång att göra succé!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad snygg in-game grafiken är! Spelet känns som WoW fast med en WC3 vinkel. Någon som vet vad för karaktärer man kan göra?

Vet någon förresten vilken system requirement det kommer vara på spelet?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...