Jump to content

Diablo III


Siana
 Share

Recommended Posts

Fortfarande är det nån som vet hur man kan öka sin hatred/disi skillen? Har inte hittat en enda item som ökar nån av dem har bara skillen som jag har fått 25 extra i hatred. Alltså har jag legat på 150 sen den första passiva skillen man får o 30 disi sen jag skapade min daemon hunter.

Har frågat i general chatten men inte fått nå konkreta svar.

Btw Siana är inte power lvl lite tråkigt att man lvlar fort? Menar man ska väl ändå kämpa med att få upp sin gubbe till max lvl utan "fusk". När jag och en annan körde så joinade en lvl 9 och en annan lvl 10 oss o sa vi joinade bara för vi ville upp snabbare i lvl.

Då sa ena att powerleveling är så tråkigt jag håller med på den biten. Men alla har ju sina olika åsikter om det. O en sak till kollade runt på achivment så finns det en achivment att man ska ta ner

skeleton king

på 5-10sec om jag läste rätt hur man lyckas man med det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Btw Siana är inte power lvl lite tråkigt att man lvlar fort? Menar man ska väl ändå kämpa med att få upp sin gubbe till max lvl utan "fusk". När jag och en annan körde så joinade en lvl 9 och en annan lvl 10 oss o sa vi joinade bara för vi ville upp snabbare i lvl.

Jo, det är tråkigt. Hade blivit ruskigt tråkigt att göra under några levlar. Nu gjorde jag det bara 2 bars så det tog inte mer än en kvart kanske. Blev så taggad när jag var nära så jag ville bara dinga direkt.

Edit: och såhär dödar man SK fort naughty_1182473_1.gif

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som har tips hur man kan farma guld snabbt? har lagt ut lite saker på AH. Sitter med dåligt gear då jag har bara 3k health o lite annat skit o gör endast 800 DMG o har Dex: 462 Int: 154 Vit: 295 Strength: 182 är kvar i nightmare mod på act 1. Svårt att hitta folk att spela med då dem spelar kanske 5-10min sen quitar :/ Dessutom suger ju mitt gear så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...