Jump to content

Diablo III


Siana
 Share

Recommended Posts

Nu var det länge sedan jag spelade så jag har ingen större koll på nuvarande priser, men spontant känns det inte som ett jättebra bälte främst p g a att det rollade int och låg strength. Nu för tiden kan man väl filtrera även legendaries så det är väl bara att jämföra lite.

Inte det bästa nej. Men om man vill ha över 110 str får man lov att ge 30+. (med int som roll då det är till synes vanligaste.)

Fick i alla fall högsta all resistancen som går och rätt hög life steal. Man kan la även se intelligencen om mera all res =d

Vi får se hur det blir!

Kört en del med 360+ magic find nu (with stacks.) och fattar inte hur folk får så mycket legendaries eller set items.

Tänker då på bilden Siana postade.. Sinnesjukt.

@ eXotic, Det finns immortal bälten med 160+ str, men då får du ge 60++.

Bättre då om man köpte någon annan del som har mer str än defensiva saker =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kört en del med 360+ magic find nu (with stacks.) och fattar inte hur folk får så mycket legendaries eller set items.

Tänker då på bilden Siana postade.. Sinnesjukt.

Det är ju inte rättvist att jämföra förrän du investerat lika mycket tid. Spela tills du är Paragon level 100 så ska du få se. wink_684833_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju inte rättvist att jämföra förrän du investerat lika mycket tid. Spela tills du är Paragon level 100 så ska du få se. wink_684833_0.gif

Trög man kan vara. Så det är sparat från hela speltiden till paragon 100. Trodde den högen var gjord på kortare tid!

Jamen dåså då förstår jag!

Ännu en fråga för mina sökningskunskaper är tydligen för dåliga för raka svar.

Vad är maxkapaciteten för magic find? Hört någonstans ifrån att det är 315 (stacked or not) eller 375 med stacks.

Do any of you gentlemen know what is the correct number?

P.S Ursäkta för eventuella stavfel och allmänt retarderat skrivande, inte fullt så nykter som jag borde vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ eXotic, Det finns immortal bälten med 160+ str, men då får du ge 60++.

Bättre då om man köpte någon annan del som har mer str än defensiva saker =P

Jadå, självklart. Men jag syftade bara på set bonus nu. :P

Ännu en fråga för mina sökningskunskaper är tydligen för dåliga för raka svar.

Vad är maxkapaciteten för magic find? Hört någonstans ifrån att det är 315 (stacked or not) eller 375 med stacks.

Do any of you gentlemen know what is the correct number?

P.S Ursäkta för eventuella stavfel och allmänt retarderat skrivande, inte fullt så nykter som jag borde vara.

Det är väl 300 + stacks?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Är det nån här som fortfarande spelar d3? Jag spelar lite fortfarande.. Adda lindless#3300 för att spela. smile_1181703_0.gif

Inte längre tyvärr.

Jag hann egentligen inte helt tröttna på Diablo III, men Borderlands 2 tog över. Nu har Planetside 2 tagit över. Hade jag haft mer tid hade jag försökt spela alla, men nu får jag hålla mig till ett spel åt gången..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån här som fortfarande spelar d3? Jag spelar lite fortfarande.. Adda lindless#3300 för att spela. :)

Spelar fortfarande emellan åt med några kompisar (blir mest på helgerna) vi kör väl inferno runs på MP 2-5 beronde på vem som kör vad.

Vad kör du för klass och hur ligger du till gear mässigt? :) Drar iväg en friendrequest till helgen iallafall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar fortfarande emellan åt med några kompisar (blir mest på helgerna) vi kör väl inferno runs på MP 2-5 beronde på vem som kör vad.

Vad kör du för klass och hur ligger du till gear mässigt? :) Drar iväg en friendrequest till helgen iallafall :)

Jag kör en WW barb, ligger väll ganska OK till gear mässigt för ha för 5-6 dagar sen blivit 60.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LindLess-6600/hero/21190836 är la min profil & gubbe :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar väll en update hur det går för mig.

Jag blev nyss Paragon level 37, tänkte satsa på att bli paragon 38 idag. Lite segt börjar det bli med så höga xp mål till nästa level, men..

Har iaf 124k dps nu obuffad. Köpte en ring för 3 mille och gick +12k dps så det kändes nice. Kör alkaizer run på mp0 där jag in princip kan springa bara så dör allt runt mig med.

Paragon 43 nu, går ju rätt okej. Plockar bara gula/legs just nu, och id'ar sen. Får dock inga bra rolls, så det suger rätt hårt..

Paragon 45 nu! Blir nog 46 senare idag, går rätt okej. Fick ett par Vile Wards som jag använder just nu, så det va nice. Har 55M xp av 70M xp, så det går ju som det går.

Sådärja, Paragon 46. Inga bra rolls dock, så det suger. Sparar till nya gloves, funderar på ett par bra rollade IK gloves.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ni som spelar D3 fortfarande tänkte höra kan man få tag i ett bra gear för en lvl 25 barbarian? Har även en lvl 60 daemon hunter men farmar act 3 nu för en del guld. Har väl fått upp till 161k men köpte lite små saker på AH för en av mina companions.

EDIT: Tänkte satsa på gear med magic find och str samt vit till en början med sockets.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som spelar D3 fortfarande tänkte höra kan man få tag i ett bra gear för en lvl 25 barbarian? Har även en lvl 60 daemon hunter men farmar act 3 nu för en del guld. Har väl fått upp till 161k men köpte lite små saker på AH för en av mina companions.

EDIT: Tänkte satsa på gear med magic find och str samt vit till en början med sockets.

Jag har slutat spela, men i vilket fall som helst. Satsa inte på något gear före lvl 60. Bara grinda på så du blir högre & högre level.

Kör alkaizer runs så får du xp & guld med. Tar en jävla tid bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har slutat spela, men i vilket fall som helst. Satsa inte på något gear före lvl 60. Bara grinda på så du blir högre & högre level.

Kör alkaizer runs så får du xp & guld med. Tar en jävla tid bara..

Vart gör man alkaizer runs? Eller vilken act? Körde nu genom act 3 på hell har nu upp mot 250k

EDIT: NVM! hittade :)

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...