Jump to content

GTAsajten - Finansiering


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Förövrigt, när blir dessa medlemsuppgradingar och donationer tillgängliga, donerar gärna en slant i månaden.

Han skriver nog här när han haft tid att fixa lite. :lol: De flesta verkar ju tycka att förslaget till donationssystemet på det stora hela var bra, och har diskuterat det som var mindre bra. Men en liten, liten statusrapport vore ju trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har inte gjort något för att det ska vara blockerat. Men jag har Adblock Plus installerat. :lol:

:lol:

Adblock Plus blockerar automatiskt reklam. Om du själv vill välja vad som ska blockeras får du skaffa vanliga Adblock, alt. ta bort blockeringarna (vilket du gör genom att trycka på ABP-loggan uppe till höger).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Adblock Plus blockerar automatiskt reklam. Om du själv vill välja vad som ska blockeras får du skaffa vanliga Adblock, alt. ta bort blockeringarna (vilket du gör genom att trycka på ABP-loggan uppe till höger).

Det konstiga är att jag också har "Adblock Plus", men den har inte blockerat GTAsajtens reklam?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Vet inte om det redan tagits upp i tråden men jag fick en lysande idé: viruella pengar, fyll på dina GTAKR genom att skicka sms, betalsamtal eller liknande, sen fylls din virtuella kredit på och du kan använda dina "pengar" till utökade funktioner, sen kanske en donationsmätare i sin profil vore inte så dumt heller, för att visa att man stödjer sajten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det redan tagits upp i tråden men jag fick en lysande idé: viruella pengar, fyll på dina GTAKR genom att skicka sms, betalsamtal eller liknande, sen fylls din virtuella kredit på och du kan använda dina "pengar" till utökade funktioner, sen kanske en donationsmätare i sin profil vore inte så dumt heller, för att visa att man stödjer sajten

Nej, ingen mätare i så fall. Det blir som med en postcount-räknare, alla ska ha mest/värst.

Möjligtvis en stjärna eller liknande.

I övrigt var det en bra idé!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det redan tagits upp i tråden men jag fick en lysande idé: viruella pengar, fyll på dina GTAKR genom att skicka sms, betalsamtal eller liknande, sen fylls din virtuella kredit på och du kan använda dina "pengar" till utökade funktioner, sen kanske en donationsmätare i sin profil vore inte så dumt heller, för att visa att man stödjer sajten

Geez. Den dag det införs virtuella pengar är den dag jag lämnar forumet.

(Inga billiga skämt nu mmkay. .) :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Jo, men det känns lite Lunarstorm-liknande.

Fast det här går ju till ett bra ändamål, istället för att göra det coolaste krypinet, eller ha mest status.

Men, njae..

Hur fräckt hade det inte vart med GTAsajten krypin :o många fjortisar hade reggat sig här = stora inkomster för lajv och liknande :o

aerligt talat:

vad hände med idén om guld medlemskapet och det där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att det här donationssystemt kommer att komma igång mer när GTA4 väl släpps, men jag ser inget som hellst fel i att någon form av donationsmöjlighet blir tillgänglig snarast. Det var ju ganska mycket konstruktiva förslag här, så jag hoppas allt bara inte stagnerade.

Hultenius, kom in och skriv något nu! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...