Jump to content

GTAsajten - Finansiering


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har varit lite halvkrass några dagar nu, vilket har inneburit mycket tid på det nya betalsystemet.

Donationsdelen (den simpla delen) är redan klar och kommer att lanseras inom några dagar.

Följande betalsätt finns: SMS, PlusGiro, PayPal/Kreditkort.

Nästa del i betalsystemet blir förmodligen namnbyten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit lite halvkrass några dagar nu, vilket har inneburit mycket tid på det nya betalsystemet.

Donationsdelen (den simpla delen) är redan klar och kommer att lanseras inom några dagar.

Följande betalsätt finns: SMS, PlusGiro, PayPal/Kreditkort.

Nästa del i betalsystemet blir förmodligen namnbyten.

Where to find? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trött som jag är så orkar jag inte gå igenom hela tråden. Men måste ändå få klart för mig att man inte kommer behöva betala pengar för att få vara kvar på forumet? Det är väl frivilligt att betala lite pengar? Har ingen egen inkomst men vi får se.

Än så länge verkar det bara varit snack om att man får donera om man vill och att man skulle betala för namnbyten..

Så vitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trött som jag är så orkar jag inte gå igenom hela tråden. Men måste ändå få klart för mig att man inte kommer behöva betala pengar för att få vara kvar på forumet? Det är väl frivilligt att betala lite pengar? Har ingen egen inkomst men vi får se.

Haha, nej. Självklart inte. Det är till för att man ska kunna donera en slant till sajten och på så vis stödja sidan eftersom det inte finns några andra inkomstkällor. Reklamen finns ju, men jag har förstått att den inte ger så mycket.

Nu står det också stå Betalsystemet uppe på sidan där det tidigare stått Verktyg, så det är väl vara på gång nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, när tråden startades så skrevs det något om att posten kunde gå bra som donationssätt, men jag ser att det inte finns med som alternativ nu?

Är lite old fashioned och tycker det vore bekvämt att bara behöva uppsöka en brevlåda... :angry:

Förresten kommer du Hultenius att bekräfta för alla som donerar att deras pengar kommer fram?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...