Jump to content

Fallout 3


Umberto
 Share

Recommended Posts

Nej. Hade rätt since 2006. Men nu är det ju bekräftat.

Varför vara så negativ? Visst, det kommer inte vara så likt de förra spelen kanske, men du bör iaf testa det, imo så ser det väldigt roligt ut, har iofs inte läst recensionen, eller spelat spelet, så kan inte yttra mig. :confused:

Redigerad av Xennah
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
In any case, I'm scraping the barrel for things to pick holes in. Fallout 3 has been by some margin the most enjoyable game I've played since BioShock - a game with which it shares a similar artistic vision and ambience.

Haha, Bethesda verkar ha siktat högt den här gången och kom nästan i klass med... Bioshock. Nästa gång kanske de ska sikta på ett RPG istället för en shooter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat det här i några timmar nu och måste erkänna att jag är positivt överraskad. Det ÄR en Oblivion-mod men det är en väldigt välgjord sådan. VATS-systemet är intressant och effekterna när man skjuter folk är välgjorda. Jag har inte spelat tillräckligt länge för att avgöra djupet i spelet (jag har t.ex. bara snackat med en person utanför Vault 101) och om det är värdigt att kallas Fallout 3 men som enskilt spel (läs:action-rpg) ser det bra ut.

Bra låtar i den där Enclaveradion btw! :mf_doof:

edit: fel preposition.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också bara hunnit spela lite grann, men det verkar väldigt lovande. Skön humor också. :sick:

Någon som vet varför jag verkar få Vsync fast än det är avslaget? Inte för att det påverkar mitt gameplay när jag ändå ligger konstant på 60FPS, men det är en aning störande.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får ganska mycket buggar @ PC

T.ex. ljudet, ibland blir de normalt prat, ibland låter det som om det är en dator som pratar

Sen grafiken, just när man spelar är det ok, men när jag tar upp min Pip-boy 3000 så blir färgerna runt den helt cpade, samma sak när jag kollar på skärmar eller är i menyn

Hoppas de kommer en fix snart.. Grafikbuggarna stör mig inte så mycket, men ljudet är extremt jobbigt! När det är datorrösten så är volymen på max, som om dom står o pratar rätt in i örat på mig, även om dom är 50 meter bort :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirade i några timmar tillsammans med en polare. Ja, det är Oblivion fast med pistoler. Detta gör det dock inte till ett dåligt spel. Spelet har bra humor, välskrivet "manus" och intressanta karaktärer.

Tips: När ni kommer till Megaton, gå in på baren och prata med den skumme typen med hatt och glasögon. Gå med på hans quest. Jag lovar, det är värt det! :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...