Jump to content

Fallout 3


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Det den gör är ju att ta bort Microsoft Games for Windows bla bla.. Vill jag det?

Själv har jag aldrig haft problemet, men vad jag vet så får du antingen uppdatera GFWL eller så tar du bort det.

Genom att köra xliveredist så tar du bort det. Annars går det att uppdatera också

Edit: Var otydlig där, men på Google hittar du bättre svar ;)

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fungerade inte riktigt att göra så, jag fick ett annat felmeddelande då, men tack som fasen ändå Skotten. :( Jag installerade om och sket i att skaffa DLC-delen som medföldje så nu fungerar det.

Jag har börjat spela nu och precis lämnat the Vault. Jag skulle vilja spela om för jag

dödade the Overseer

och ångrar mig, måste man köra om allt från början eller kan man snabbspola barndomen på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fungerade inte riktigt att göra så, jag fick ett annat felmeddelande då, men tack som fasen ändå Skotten. :( Jag installerade om och sket i att skaffa DLC-delen som medföldje så nu fungerar det.

Jag har börjat spela nu och precis lämnat the Vault. Jag skulle vilja spela om för jag

dödade the Overseer

och ångrar mig, måste man köra om allt från början eller kan man snabbspola barndomen på något sätt?

Om du har något sparat innan så är det bara att ladda om och köra, annars är det nog bara att köra om barndomen, det tar ju inte så lång tid ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fungerade inte riktigt att göra så, jag fick ett annat felmeddelande då, men tack som fasen ändå Skotten. :( Jag installerade om och sket i att skaffa DLC-delen som medföldje så nu fungerar det.

Jag har börjat spela nu och precis lämnat the Vault. Jag skulle vilja spela om för jag

dödade the Overseer

och ångrar mig, måste man köra om allt från början eller kan man snabbspola barndomen på något sätt?

Oh en grej.. Låt inte det där bli en vana om du förstår. Du kommer bli tvungen att göra val väl ute i Wasteland som du kan få ångra senare! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh en grej.. Låt inte det där bli en vana om du förstår. Du kommer bli tvungen att göra val väl ute i Wasteland som du kan få ångra senare! :)

Haha, jag trodde bara att det fanns en möjlighet att

få med Amata

, men jag misslyckades igen. Går det?

Behöver jag spoilermarkera förresten, känns som de flesta andra redan lirat? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag trodde bara att det fanns en möjlighet att

få med Amata

, men jag misslyckades igen. Går det?

Behöver jag spoilermarkera förresten, känns som de flesta andra redan lirat? :(

Hon kommer aldrig följa med dig ut, tyvärr. Jag har testat jag med!

Och spoilermarkera utifall att, det kan ju finnas någon som inte har lirat det ännu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...