Jump to content

Lumpen


Kebab
 Share

Recommended Posts

Ojoj, fick brevet idag och har precis svarat på frågorna. Har inte skickat in dem än, dock.

Jag vet fortfarande inte om jag vill göra lumpen eller inte. Men det lutar allt mer åt att jag faktiskt vill. Men vi får se. På frågan som löd något i stil med "Jag vill gärna göra lumpen" svarade jag "Stämmer ganska bra".

Vi får se vad som händer. :)

Boden? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en kroniskt deprimerad, 98kg tung och omotiverad dvärg som inte kan ta order och ofta kommer hem i polisbil.

Värva mig! :P

Det lär väl komma män i vita rockar och hämta mig efter vad jag kryssade in i mönstringstestet.. :)

Amen to that from my part to. Förutom dvärg delen. :o Men, jag är inte säker om jag vill göra lumpen, dessutom har jag mitt öga som inte funkar som det ska. Dom tar ju knappt några som helst sjuka på nåt sätt. Och jag ser typ inget, plus att jag ska ha en operation till hösten igen, och tills dess måste jag använda droppar för att mitt öga inte ska bli infekterat.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men borde han inte få brevet samtidigt som oss andra 90:or? Eller får man det när man går första året på gymnasiet?

Hmm, där har du en poäng. Äsch, jag vet! Vi låter maimstream svara. :lol:

Jag har inte fått nåt brev än, Borde det inte ha kommit nu i maj?

Mjo.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iochmed att jag går IV nu detta året, så har jag tre år kvar i gymnasiumet = Jag slutar skolan 2010 (Eller senare).

Jag kan tillägga att jag fick brevet hem, och första frågan är ju när man slutar gymnasiumet, och det blir ju som det står ovanför, 2010 eller senare.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutövningen slut idag.

Sen är det bara två veckors REMI, och sen muck.

Var på försvarets dag med plutonen, och besökte hemvärnets monter. Fick provhålla, och provsikta en AK4B. Kan säga redan nu att rödpunktssiktet är överlägset AK5:ans gamla hålpunktssikte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...