Jump to content

Lumpen


Kebab
 Share

Recommended Posts

Tro mig, det är inte svårt att slippa. Skriv bara att du har dålig kondition och är jättefet, så kommer du inte bli uttagen.

Och på frågan "Vill du göra lumpen?" ska du självklart svara "nej" 70l53cqg4p.gif

Jag svarade ärligt på alla frågor, att jag hade bra fysik och allt larv. Sedan svarade jag bara att jag inte ville. Men, att jag har linser kan nog ha bidragit lite till att jag inte behövde mönstra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tro mig, det är inte svårt att slippa. Skriv bara att du har dålig kondition och är jättefet, så kommer du inte bli uttagen.

Och på frågan "Vill du göra lumpen?" ska du självklart svara "nej" 70l53cqg4p.gif

Jaha...då fick man brevet. Jag ska mönstra fast jag sa att jag var inte alls intresserad av att göra lumpen.

Nu känner man sig lite rädd här...

Men som du säger är det nog bara att säga att man inte vill + någon konstig psykisk sjukdom. Och självklart det självklara, att man knappt pallar att springa 500 meter utan att vila :w000t:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu känner man sig lite rädd här...

Men som du säger är det nog bara att säga att man inte vill + någon konstig psykisk sjukdom. Och självklart det självklara, att man knappt pallar att springa 500 meter utan att vila :w000t:

Men tänk på att vissa sjukdomar och förmodligen psykiska problem var man tvungen att ha läkarintyg för att kunna bevisa det.

Sedan om du ljuger och de skulle få för sig att ta in dig ändå så ligger du duktigt illa till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tänk på att vissa sjukdomar och förmodligen psykiska problem var man tvungen att ha läkarintyg för att kunna bevisa det.

Sedan om du ljuger och de skulle få för sig att ta in dig ändå så ligger du duktigt illa till.

Men läkarinintyg för att man ser spöken, är mörkrädd och nervös när man är nära vapen behöver man ju inget intyg för :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...