Jump to content

Lumpen


Kebab
 Share

Recommended Posts

Lol, nu har jag fått mitt besked om mönstring. Ska öppna nu... :naughty:

Sådär, jag ska mönstra i Göteborg den 20 november! :w000t:

Bara en dag? Jag blev tvingad att åka dit två gånger. Jag skulle vara där 6 och sju på morgonen vilket gör att jag måste gå upp vid 4 och 5.

Sedan sitter man i tusen år och väntar, det är vad mönstringen går ut på, att vänta. När man väntat i tre timmar så säger de att psykologen vill gå hem och att man ska komma dit nästa dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en dag? Jag blev tvingad att åka dit två gånger. Jag skulle vara där 6 och sju på morgonen vilket gör att jag måste gå upp vid 4 och 5.

Sedan sitter man i tusen år och väntar, det är vad mönstringen går ut på, att vänta. När man väntat i tre timmar så säger de att psykologen vill gå hem och att man ska komma dit nästa dag.

När jag mönstrade kom det en buss och hämtade hela högen med ungdomar. Sen då man var på plats i götet fick man göra kunskapsprovet, och sen var det upp till var och en att hitta vägen till de olika proven. Själv klarade jag av alla stationer, utom handläggaren på första dan. Sen fick vi sova i kassern över natten, utom dom som redan visat sig opassande, som fick åka hem. Väntar du väldigt länge är det antagligen dig det är fel på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag mönstrade inte i mer än i två dagar i alla fall. Första dagen var det allmän info och dataprov. Andra dagen lite hälsoundersökningar och psykologsnack. Tror jag... blev osäker nu, men jag vet i alla fall att jag mönstrade två dagar och att andra dagen gick fortare än den första. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat komma på andra tankar :whistling:

Om man skrivit att man är sugen på att göra lumpen och får bra resultat på diverse fysiska tester (För jag är så pass tävlingsinriktad att jag omöjligt kan göra annat än mitt bästa), är det då svårt att komma ifrån det?

...jag har börjat ångra mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...