Jump to content

Påsk!


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ska först och främst lämna in mitt projektarbete. Det är värt att fira i sig, men det blir nog till att åka hem och plugga eller dricka whisky. Jag får se, liksom. Vi är inga som firar påsk i min familj, och på påskafton lämnar min familj mig (eller ja, jag väljer att inte följa med) när de åker till släkten. Stannar hellre hemma och dricker vin :whistling:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Långfredag my ass! Det är skitdåligt väder, 3 decimeter vatten ovanpå isen och allt är slisk bara. Nix, idag stannar jag hemma.

Det är väl det som är meningen med långfredag ändå?

Historiskt och symboliskt menat, iaf... Att det ska vara långtråkigt, kännas som en evighet och vara ghey på alla sätt. Sliskigt och sämst väder hör till.

Jag bryr mig dock inte speciellt mycket om påsk... Blir väl lite mer ägg än vanligt, men äh. Ska till Umeå och vara med kusinerna samt mormor och moster på påskafton för att fira mormor... Blir väl lite trerättersmiddag och sådant stuff...

Förutom det så är det lungt här. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Långfredag my ass! Det är skitdåligt väder, 3 decimeter vatten ovanpå isen och allt är slisk bara. Nix, idag stannar jag hemma.

Få se nu..... Igår var det halvdåligt väder på morgonen (eller ja, på eftermiddagen, jag vakna sent :D) på kvällen klarna det dock till och var fint =)

Idag är det tamejtusan dunderbra väder. Skumt att vädret istortsett alltid blir bra runt Påsk =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Firades med att byta kamaxel och lite andra motordelar på en sån här. :D

Skall även hälsa på lite släkt och vänner under påsken.

70 Chevelle är en av världens vackraste bilar! Vems bil var det du jobbade på? En kompis eller? Eller jobbar du på en verkstad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...