Jump to content

Påsk!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Japp, nu är det snart påsk och jag tycker att det borde diskuteras.. eller nåt.

Eller, om sanningen ska fram så tycker jag att alla nya trådar som har kommit på sista tiden har varit ganska trista. :/

Så nu ska vi snacka påsk!

Hur firar ni? Är det ägg, godis, jesus, sprit eller kanske gravskändning som gäller? Prata på.

--------------

Själv ska jag hem till mormor och morfar som vanligt. Hela släkten ska dit och kalasa på mormors gudomligt goda mat.

Det känns dock lite speciellt kul den här gången, för mormor har inte haft någon sån här bjudning på många månader nu. Hon opererades nämligen för bröstcancer för ett tag sen. Av vad jag har hört hittills så var operationen lyckad, om någon undrar. B)

Just det, sen hoppas jag att jag får leta efter påskägg i trädgården med. Vissa traditioner ska bara finnas där, liksom. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi har alltid haft påskbjudning, eller vad man nu ska kalla det, med den ordinarie påskmaten. Men i år, blir det andra bullar! Bort med sill, lax, köttbullar och äckliga små prinskorvar, i år blir det pizza :lol:

Fast nu kan jag ju inte måla mina stiliga påskägg B) :'(

Under lovet ska jag inte göra något speciellt.. sova mycket, kika film och sticka ut och jogga om det är finväder (hoppas inte ;)). Spela lite C&C3 och Test Drive Unlimited om det är skitväder (hoppas).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...