AngryAxel Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 So, what's up? Imorgon är det skärtorsdagen! Hur ska ni fira, om ni nu ska det? Jag vet inte vad jag ska göra - äta äggröra till frukost låter som en skön grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Själv kommer jag jobba hela påskhelgen på väldigt udda tider, men lite påskmat kommer jag unna mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Traditionsenligt firande med släkten i Kungsbacka, åker ner imorgon så sen blir det en helg av festligheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Avsluta skoldagen genom att dra till en polare, ner på stan käka något, hämta min flaska morgan. Förfest > krog > efterfest probably Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jobba, jobba å jobba Först med utbildningen jag går, iofs är det sista dagen idag. Sen ska jag direkt vidare och greja med lanet vi ska hålla i nu till helgen. Det är iofs ideellt arbete så inga pengar där, men det är ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag är i Åre över hela påskhelgen så några större festligheter blir det inte. På sin höjd någon öl på afterski. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Träffa goda bekanta. :yes: Påsk firas inte förrän på lördag här. Och då firas det inte så mycket heller, men jädrar vad ägg jag kommer äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Påskafton är uppbokad av min bror och min bror son som fyller 40 och 14 och har slagit ihop sina kalas. Annars blir påsk helgen lugn, var på tapeten att jag skulle hållt på att flytta under helgen men blev framflyttat en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag ska först och främst lämna in mitt projektarbete. Det är värt att fira i sig, men det blir nog till att åka hem och plugga eller dricka whisky. Jag får se, liksom. Vi är inga som firar påsk i min familj, och på påskafton lämnar min familj mig (eller ja, jag väljer att inte följa med) när de åker till släkten. Stannar hellre hemma och dricker vin . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag skiter i påsk i år. Vill passa på att vara i Stockholm när man har lite fritid. Har faktiskt inte så många veckor kvar här. Så jag ska festa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag skiter i påsk i år. Vill passa på att vara i Stockholm när man har lite fritid. Har faktiskt inte så många veckor kvar här. Så jag ska festa. Jag skiter också i påsk! Jag ska äta tacos i helgen, de har jag redan bestämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 So, what's up? Imorgon är det skärtorsdagen! Hur ska ni fira, om ni nu ska det? Firades med att byta kamaxel och lite andra motordelar på en sån här. http://www.stainlessworks.net/cart/images/1970%20chevelle%20for%20web.jpg Skall även hälsa på lite släkt och vänner under påsken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Långfredag my ass! Det är skitdåligt väder, 3 decimeter vatten ovanpå isen och allt är slisk bara. Nix, idag stannar jag hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Långfredag my ass! Det är skitdåligt väder, 3 decimeter vatten ovanpå isen och allt är slisk bara. Nix, idag stannar jag hemma. Det är väl det som är meningen med långfredag ändå? Historiskt och symboliskt menat, iaf... Att det ska vara långtråkigt, kännas som en evighet och vara ghey på alla sätt. Sliskigt och sämst väder hör till. Jag bryr mig dock inte speciellt mycket om påsk... Blir väl lite mer ägg än vanligt, men äh. Ska till Umeå och vara med kusinerna samt mormor och moster på påskafton för att fira mormor... Blir väl lite trerättersmiddag och sådant stuff... Förutom det så är det lungt här. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Långfredag my ass! Det är skitdåligt väder, 3 decimeter vatten ovanpå isen och allt är slisk bara. Nix, idag stannar jag hemma. Här var det klarblå himmel med +10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Långfredag my ass! Det är skitdåligt väder, 3 decimeter vatten ovanpå isen och allt är slisk bara. Nix, idag stannar jag hemma. Få se nu..... Igår var det halvdåligt väder på morgonen (eller ja, på eftermiddagen, jag vakna sent ) på kvällen klarna det dock till och var fint =) Idag är det tamejtusan dunderbra väder. Skumt att vädret istortsett alltid blir bra runt Påsk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 ICECANDY! DU KAN JU INTE SÄGA ATT DU HAR VÄRSTA PARTYT OCH SEN GÅ OFFLINE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Kristus är uppstånden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Firades med att byta kamaxel och lite andra motordelar på en sån här. http://www.stainlessworks.net/cart/images/1970%20chevelle%20for%20web.jpg Skall även hälsa på lite släkt och vänner under påsken. 70 Chevelle är en av världens vackraste bilar! Vems bil var det du jobbade på? En kompis eller? Eller jobbar du på en verkstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts