Jump to content

Lekforum 2007!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Hade det inte varit för Umbertos exemplariska sätt att framföra sina argument skulle detta nog inte varit lika omtyckt hos medlemmarna, eller åtminstone inte adminkåren. Eller jaja, kanske det, men hsh vill jag säga att det var snyggt framlagt, och att jag helt instämmer. :D

Nej jag förstår inte vad man ska med ett lekforum till. Jag har aldrig varit i kontakt med ett sådant innan så det är kanske därför jag inte fattar poängen med det. För det har defenetivt inte med min mognad att göra. Jag leker mer än vad ungar gör...

Det jag inte riktigt greppar är vad man skall leka i forumet.

"hitta forumiten"!? Man går in i valfri forumdel sen ska den som letar hitta till delen man är i?!

Den ända "lek" som verkar funka är ju frågesport i så fall.

Så förklara gärna lite mer ingående vad för sorts lekar du är ute efter.

Så du vet inte alls vad jag menar med det här? (Hittar inte fullversion :/ ) Du försöker iaf skapa lekforum, det är en sak som är säker. Akta dig, Vice.! Jag håller ögonen på dig, och vad jag sett så gör du bort dig riktigt ordentligt på det där forumet! :mellow::lol:

-------------

Lekforum FTW!! <_< Alla oldies säger ju att spamforumets dagar var forumets bästa dagar, så varför inte låta oss yngre medlemmar ta del av det också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så du vet inte alls vad jag menar med det här? (Hittar inte fullversion :/ ) Du försöker iaf skapa lekforum, det är en sak som är säker. Akta dig, Vice.! Jag håller ögonen på dig, och vad jag sett så gör du bort dig riktigt ordentligt på det där forumet! :angry::angry:

Jag blev helt chockad när jag läste det där!

Hahaha gammla synder som kommer upp till ytan. :ph34r:

Hur hittade du det!? Hahaha känner mig som en unge som blev tagen med fingrarna i kakburken! Helt otroligt!!!

Jag hade helt glömt bort det där.

Eh, hehe, men det var faktiskt länge sedan. :blink: Jag hade inget att göra och hittade till det där Brasilanska forumet av en slump. Så började jag fula mig. Men efter att tag tycket jag det var kul där och blev mer seriös.

Men okej, du ägde upp mig ordentligt där din attan... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt men jag skrattar åt din engelska Vice :)

Det bjuder jag på då min stavning i Engelska verkligen, är sämre än en polsk bil.

Dock hade jag inte avsikt att skriva rätt i den där texten då det var lite av själva poängen. Lite bättre än så brukar det bli...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om dålig engelska,

I think den här topicen har gått in oftopic..

Vilken tur att du bryter det med ett så viktigt inlägg :)

*sträcker upp handen i luften* Jag vill leka!

Det ska helt klart vara tydliga regler men jag tror att det är viktigt att det inte är FÖR hårt i ett sådant forum.

Ungefär som att ge en unge 10 leksaksbilar men han får bara leka med en i taget och de andra ska stå i hyllan, det blir inte stökigt, men är det kul?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev helt chockad när jag läste det där!

Hahaha gammla synder som kommer upp till ytan. :)

Hur hittade du det!? Hahaha känner mig som en unge som blev tagen med fingrarna i kakburken! Helt otroligt!!!

Jag hade helt glömt bort det där.

Eh, hehe, men det var faktiskt länge sedan.:ph34r: Jag hade inget att göra och hittade till det där Brasilanska forumet av en slump. Så började jag fula mig. Men efter att tag tycket jag det var kul där och blev mer seriös.

Men okej, du ägde upp mig ordentligt där din attan... :wub:

Haha, denna ska vi minnas till "årets mest ägda medlem", kanske! Fy farao vad du gjorde bort dig där! :wub: Jag googlade på www.gtasajten.com/forum minus URL:www.gtasajten.com, en gång när forumet krashat så att jag eventuellt skulle kunna komma in på lofi-versionen (det tricket har funkat ibland, ja) och så hittade jag det där. Skäms, Vice! Det blir engelskabakläxa! :D

Men att låta "erfarna" medlemmar ha access till lekforumet var inte dumt, eftersom vi då slipper få hela idén att gå i stöpet pga noobs ;) Hur var det med spamforumet förresten, togs inläggen bort efter 48 timmar? Ska även lekforumet isf göra så? Vore kul att behålla trådar däri, åtminstone längre än något dygn eller två. Låt säga en-sex månader, men att det aldrig skulle tömmas kanske inte är så great om det tär på servern.

Förslag: Lägg in "Lekforum 2007!" i era signaturer som en kampanj! :wub:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, denna ska vi minnas till "årets mest ägda medlem", kanske! Fy farao vad du gjorde bort dig där! (w00t) Jag googlade på www.gtasajten.com/forum minus URL:www.gtasajten.com, en gång när forumet krashat så att jag eventuellt skulle kunna komma in på lofi-versionen (det tricket har funkat ibland, ja) och så hittade jag det där. Skäms, Vice! Det blir engelskabakläxa! :)

Men att låta "erfarna" medlemmar ha access till lekforumet var inte dumt, eftersom vi då slipper få hela idén att gå i stöpet pga noobs :(Hur var det med spamforumet förresten, togs inläggen bort efter 48 timmar? Ska även lekforumet isf göra så? Vore kul att behålla trådar däri, åtminstone längre än något dygn eller två. Låt säga en-sex månader, men att det aldrig skulle tömmas kanske inte är så great om det tär på servern.

Förslag: Lägg in "Lekforum 2007!" i era signaturer som en kampanj! :(

Alla trådar som fanns i spamforumt ligger numera i papperskorgen, då papperskorgen ÄR spamforumet, innan det bytte namn och stängdes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här har redan varit uppe många gånger tidigare.

Man kan helt enkelt inte ignorera nackdelarna.

Forumet blir oseriösare och får massvis med poster utan värde vilket är lite emot tanken med ett forum.

Lockar till sig barn (tro mig, det är en riktig magnet).

Uploadmappen som redan växer på tok för snabbt blir ännu större.

Det finns en spridnigstedens, övriga forum påverkas.

Fördelarna: Kul tidsfördriv - för en del.

Det finns helt enkelt ingen motivering eller behov att implementera.

Är 100 gånger bättre om någon klyftig människa utvecklar ett "leksystem" istället för att det ska tynga ner detta forum.

Spamforumet var ett massivt misstag för 4,5 år sedan.

Jag har gjort min läxa och tänker inte göra samma misstag igen, även om ett lekforum bara är en lightvariant av Spamforumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...