Jump to content

Lekforum 2007!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Vinsten är ett roligare forum, med en del där man kan skriva av sig, och en del som antagligen kommer vara väldigt aktiv. Varför är det bra? För att när man tycker att forumet är dött kommer det alltid finnas lite lekar igång, då är det ju bara att dra igång en av de lite så har man en kväll/natt räddad <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Många som har åsikter om det här ser jag -_-

Jag tänker inte skriva en A4 här för att möta alla motargument utan säger bara att ni får lita på mig.

Och tro inte att jag säger nej till ett lekforum bara "för att".

Jag har väldigt starka agument, inget jag direkt hittat på under de 5 minuter jag skriver inlägget, utan något jag genomlevt och har haft (och fortfarande har) enorm insyn i.

Jag ser helt enkelt den andra sidan av myntet, något många ignorerar eller inte ens kan se.

Alla borde ställa sig frågan: Vad är vinsten och väger den tydligt mer än alla nackdelar?

M-m-men kan du inte kosta på dig att lägga upp det under testperiod? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Och tro inte att jag säger nej till ett lekforum bara "för att".

Tillåt mig tvivla...

Alla borde ställa sig frågan: Vad är vinsten och väger den tydligt mer än alla nackdelar?

På den frågan svarar jag med ett rungande JA!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som har åsikter om det här ser jag -_-

Jag tänker inte skriva en A4 här för att möta alla motargument utan säger bara att ni får lita på mig.

Och tro inte att jag säger nej till ett lekforum bara "för att".

Jag har väldigt starka agument, inget jag direkt hittat på under de 5 minuter jag skriver inlägget, utan något jag genomlevt och har haft (och fortfarande har) enorm insyn i.

Jag ser helt enkelt den andra sidan av myntet, något många ignorerar eller inte ens kan se.

Alla borde ställa sig frågan: Vad är vinsten och väger den tydligt mer än alla nackdelar?

Gör så här, sätt upp ett testforum, och visa medlemmarna att det kommer att gå åt helvete. När det väl gör det, kommer de att veta detta, och du kan stänga den forumdelen med gott samvete!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som har åsikter om det här ser jag :)

Jag tänker inte skriva en A4 här för att möta alla motargument utan säger bara att ni får lita på mig.

Och tro inte att jag säger nej till ett lekforum bara "för att".

Jag har väldigt starka agument, inget jag direkt hittat på under de 5 minuter jag skriver inlägget, utan något jag genomlevt och har haft (och fortfarande har) enorm insyn i.

Jag ser helt enkelt den andra sidan av myntet, något många ignorerar eller inte ens kan se.

Alla borde ställa sig frågan: Vad är vinsten och väger den tydligt mer än alla nackdelar?

Om man begränsar forumdelen så man måste ha X antal (då ett antal man inte kan spamma sig till på några minuter) poster innan man kommer in där, stänger av postcounten och ser till så att varje ny tråd måste godkännas av admin/mod så tror jag det skulle funka. Spamforumet var spam - det här är en "loungedel" som inte vem som helst kan spamma i. Lekar, och andra trådar som betraktas som spammiga, hör hemma här, som tidsfördriv.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...