Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Kan jag väl, om du har eller skaffar det först. :unsure:

Redan fixat. (w00t)

Edit: Testat "Gunnar Hero" till PSP, ett homebrewspel - en Guitar Hero-kopia till PSP. Tänkte att det inte kunde vara speciellt bra, men o så fel jag hade. Spelet var mycket kul och beroendeframkallande. Kan tillägga att jag aldrig spelat det riktiga Guitar Hero.

Spelet är fortfarande i tidigt betastadium och har massor av problem, som t.ex att psp'n krashar när man försöker ladda låtar. Måste vara precis rätt i namnen, och ibland är det andra fel. Sedan krashar även psp'n efter man kört en låt. Men när det blir säkert och allt funkar, och låtar blir lättilgängliga så kommer nog detta bli underbart. Och det där med låtar lättilgängliga är nog inte så långt iväg, då snubben som gjort spelet själv skrivit (citat:) "Inget stöd för Frets On Fire (PC-version av guitarhero, mycket stort) finns ännu men jag har planerat att lägga in det i uppkommande versioner".

http://pspupdates.qj.net/index.php?pg=49&aid=86666

***''*

3.5/5.0

Behöver en hel del finputsning, men detta är mycket bra.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.blocket.se/vi/12973154.htm?ca=14_s

Ska kolla/köpa den här imorgon. Enligt mail från honom så är den pedantiskt skött, med skyddsplast över displayen och så. Inga repor eller döda pixlar. Säger att han har spelat mest med laddaren i, vilket innebär att batteriet är i gott skick. Firmware 2.0. Köpt för 1,5 år sedan.

Ser bra ut, eller vad tycker ni? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.blocket.se/vi/12973154.htm?ca=14_s

Ska kolla/köpa den här imorgon. Enligt mail från honom så är den pedantiskt skött, med skyddsplast över displayen och så. Inga repor eller döda pixlar. Säger att han har spelat mest med laddaren i, vilket innebär att batteriet är i gott skick. Firmware 2.0. Köpt för 1,5 år sedan.

Ser bra ut, eller vad tycker ni? :P

Jo enligt mig ser det där mycket bra ut. Akta dig så inte jag hinner före. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.blocket.se/vi/12973154.htm?ca=14_s

Ska kolla/köpa den här imorgon. Enligt mail från honom så är den pedantiskt skött, med skyddsplast över displayen och så. Inga repor eller döda pixlar. Säger att han har spelat mest med laddaren i, vilket innebär att batteriet är i gott skick. Firmware 2.0. Köpt för 1,5 år sedan.

Ser bra ut, eller vad tycker ni? :rolleyes:

Ser väl bra ut, men du måste nog köpa nya hörlurar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla vad JAG HAAAAR!! ^_^

lhzhppzrbute.jpg

Riktigt nöjd är jag. Det här fick jag med:

PSP Value Pack

Hörlurar

Handledsrem

Putsduk

1 GB minneskort

Burnout Revenge

Virtual Tennis World Tour

Liberty City Stories

Spiderman 2 (Film, såklart)

Demoskivan

Hårt fodral från Logitech

Den är i riktigt fint skick, finns inte en enda repa. Skyddsplast sitter över displayen. Han jag köpte den av sa att han hade spelat mesta tiden med laddaren i = bra kraft kvar i batteriet.

Firmware 2.0

Pris: 1600 kr

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla vad JAG HAAAAR!! ^_^

lhzhppzrbute.jpg

Riktigt nöjd är jag. Det här fick jag med:

PSP Value Pack

Hörlurar

Handledsrem

Putsduk

1 GB minneskort

Burnout Revenge

Virtual Tennis World Tour

Liberty City Stories

Spiderman 2 (Film, såklart)

Demoskivan

Hårt fodral från Logitech

Den är i riktigt fint skick, finns inte en enda repa. Skyddsplast sitter över displayen. Han jag köpte den av sa att han hade spelat mesta tiden med laddaren i = bra kraft kvar i batteriet.

Firmware 2.0

Pris: 1600 kr

:rolleyes:

Antar att det var den du länkade till innan. Kostade den inte 1700kr? Prutat? ^_^ Mycket bra köp iaf. Enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Följ färgschemat för gudens skull, den här månadens färg är riktigt snygg. ^_^

Yes! Den här månades blåa färg (bild, infällt) är ju snyggast av alla! De gånger jag inte vill ha månadstema så har jag oftast denna månads ^_^

Vilekt :rolleyes:

Settings -> Theme Settings -> Theme, eller vad det nu är. Även Wallpaper finns ju, men det ändrar man genom att välja valfri bild, maximera, trycka /\, välja "Set as wallpaper" och sen acceptera. :D

Kebab! Uppgradera inte! Det visste du säkert redan, men jag bara påminner. I helgen kommer jag ha tid att hjälpa (om du behöver det) dig med nedgradering och OE-installation, annars kan jag direkt ge dig denna länk för nedgradering (läs "-2.01 PSP/2.00 PSP"), och denna för OE-installationen. (Vill ladda upp en ny film som jag hittills gjort skitbra, men WMM strejkar. Startar tråd i Datordelen strax. :angry: )

Sen ska vi baske mig lira GTA: LCS multiplayer. Visst bor du i Linköping? Åk förbi LiU nån dag med PSPn i bagaget, vetja :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk om jag också skulle få fingrarna ur röven... :rolleyes:

Kan jag köpa PSP så kan du, tro mig. 70l53cqg4p.gif

Antar att det var den du länkade till innan. Kostade den inte 1700kr? Prutat? :D Mycket bra köp iaf. Enligt mig.

Ja, jag lyckades pruta en hundring. :P

Jag erbjöd 1500 men han var hård.

Följ färgschemat för gudens skull, den här månadens färg är riktigt snygg. :angry:

Åh, trodde att det var den färgen som alla nyformaterade PSP's hade. Tänkte vara lite o-mainstream, bara. :(

Har den blåa nu, och visst är den snygg!

Kebab! Uppgradera inte! Det visste du säkert redan, men jag bara påminner. I helgen kommer jag ha tid att hjälpa (om du behöver det) dig med nedgradering och OE-installation, annars kan jag direkt ge dig denna länk för nedgradering (läs "-2.01 PSP/2.00 PSP"), och denna för OE-installationen. (Vill ladda upp en ny film som jag hittills gjort skitbra, men WMM strejkar. Startar tråd i Datordelen strax. :( )

Sen ska vi baske mig lira GTA: LCS multiplayer. Visst bor du i Linköping? Åk förbi LiU nån dag med PSPn i bagaget, vetja :angry:

Nejdå, jag ska inte uppgradera. För tillfället klarar jag mig bra med de spel jag har, men jag är självklart jäkligt sugen på OE (eller vad man nu kallar det). Tänkte höra lite med Simpa, det verkar som att han kan det här. Men addar dig på msn med, det är aldrig fel med backup. :D

Efter att ha läst på länkarna så måste jag säga att det inte verkar jättekrångligt ändå. Flashningen av min telefon (K750 -> W800) verkar faktiskt svårare. Men man ska väl inte dra några förhastade slutsatser, antar jag. ^_^

Jag törs inte träffa forumiter, tyvärr. ^_^

Förresten, vad gör man i multiplayerversionen av LCS? Bara åker runt och skjuter folk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...