Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Minneskortet skulle släppas imorgon, men bara bra nyheter! Kommer köpa det innom någon dag!

Woot, tävlingar, hur gick den till då? lätt att jag hakar på om det blir fler

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=856793

Vill du läsa om hur det gick, resultat och sådant så får du leta själv. Henkis bidrag kommer en eller ett par sidor efter den posten.

VickeX: Jag har aldrig sagt att ni inte ska ha en tävling nu då det är fler personer, jag tycker bara det känns fel att säga "Vi har haft en tävling". :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, vi har haft. :>

Henkibojj slängde in ett halvdant bidrag eftersom han inte ville spela livet ur sig om han inte hade någon motståndare. Sedan en månad efter eller så så skickade du ett bidrag, ingen vinnare blev ju ens utsedd. :D

Om någon blev det så missade jag den posten.

Haha, det är skrämmande hur lika du och jag tänker. Det första jag tänkte när jag såg Vicke säga "tävlingar" var "men wow, hur mycket tävling var det på en skala?" :P

Halvdant vill jag inte säga att det var, men jag kunde säkert ha pressat ännu mer om jag fann nån mening i det. Som sagt var det väl bara Vicke som ställde upp. Jag har tagit prints från i somras/våras där jag satt några fina RR2-tider, och de går knappt att pressa lägre. Försökte många gånger i våras, vad jag minns så kommer jag inte in snabbare än så :D So... anyone up for the challenge? :rolleyes:

@Kebab: Har du nedgraderat än? Annars kan jag ju ta din MSN om du vill ha hjälp med det eller nåt annat :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja visst, skit i mig bara. Jag som fick förtroendet från början. :rolleyes:

Men hörrödu, drama queen. Jag sa aldrig att jag faktiskt tänker besvära Henkibojj med mina nervösa frågor i tid och otid. Ingen fara, jag kommer tjata på dig mest. :>

Tänkte mest att, vafan det är ju aldrig fel med lite backup.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hörrödu, drama queen. Jag sa aldrig att jag faktiskt tänker besvära Henkibojj med mina nervösa frågor i tid och otid. Ingen fara, jag kommer tjata på dig mest. :>

Tänkte mest att, vafan det är ju aldrig fel med lite backup.

Nej, ta Henkibojj, han är mer påläst än jag. :rolleyes:

Om du ska göra i helgen har jag dessutom inte tid, borta lördag och match söndag. Har egentligen bara tid fredag men då ska jag och Agent47 leka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja visst, skit i mig bara. Jag som fick förtroendet från början. :rolleyes:

Seså, du vet ju att jag tycker du blivit riktigt påläst :D

Nej, ta Henkibojj, han är mer påläst än jag. :>

Om du ska göra i helgen har jag dessutom inte tid, borta lördag och match söndag. Har egentligen bara tid fredag men då ska jag och Agent47 leka.

Mer påläst kanske, men det jag gör mest är att länka till QJ i tid och otid, de flesta gångerna jag hjälper folk så är det på Youtube. Då är det alltid en massa frågor som jag lättast svarar med "om du kollar här (länk) så får du reda på mer". Alltså kan säkert du hjälpa lika lätt som jag. Fast, med mer knepiga frågor kanske jag är mer påläst. Det vet jag inte, de flesta frågor kan nog de flesta andra svara på vid det här laget :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seså, du vet ju att jag tycker du blivit riktigt påläst :huh:

Mer påläst kanske, men det jag gör mest är att länka till QJ i tid och otid, de flesta gångerna jag hjälper folk så är det på Youtube. Då är det alltid en massa frågor som jag lättast svarar med "om du kollar här (länk) så får du reda på mer". Alltså kan säkert du hjälpa lika lätt som jag. Fast, med mer knepiga frågor kanske jag är mer påläst. Det vet jag inte, de flesta frågor kan nog de flesta andra svara på vid det här laget :P

True. Om JAG kunde hjälpa någon... Då är allt möjligt. :shifty:

Im on the challenge. Tror... Eller vet nog att Henrik kommer att vinna, men det skadar ju inte.

Ska vi sätta upp ett datum då? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

True. Om JAG kunde hjälpa någon... Då är allt möjligt. :huh:

Im on the challenge. Tror... Eller vet nog att Henrik kommer att vinna, men det skadar ju inte.

Ska vi sätta upp ett datum då? :)

Uff, med tanke på hur mycket jag har framöver så lär det bli till jul :shifty: Men jag kan ju ladda upp mina rekord, så ni kan börja träna.

Totaltid-rekord: 2:09.142

n84vwylrnpnv.png

Varvrekord: 0:40.895

70ilepso9uhm.png

Go ahead, punks... make my day B)

By the way, jag gillar min Monkey Island-bakgrund :P

bl21klyyiwjm.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Tack så mycket, hur som helst. :)

Ingen fara, jag känner mig lite stolt över att jag kunde hjälpa faktiskt. :unsure:

Känns som en större prestation än när jag nergraderade med tanke på att henki i princip sade åt mig vad jag skulle göra med varendaste lite fil. :ermm: Det här var mer på egen hand för min egen del.

Även fast du kunde mycket själv.

Nu känner jag mig mer säker, och det visar ju att mitt beslut att inte bara luta mig tillbaka efter nergradering utan att fortsätta läsa istället har gett resultat. :)

Det var mer nervöst att hjälpa kebab, alla andra jag hjälp har jag bara sagt: "Här har du en guide, följ den. När du är klar har du 1.50, sedan följer du den här så uppgraderar du."

Nu var kändes det som man hjälpte till mycket mer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga,Jag vill gärna skaffa "Windows" Till min PSP,om jag installerar det måste jag ha nåt custom firmware då? Och kan jag få den brickad om jag gör det. :lol:

Vill jävligt gärna ha Windows till den snälla svara! ;)

Om du gör vad? Skaffar custom firmware eller om du installerar windows. (Går det? Länk tack. :D )

Om du undrade om det finns brickrisk när du skaffar custom firmware så är svaret: Ja, men risken i dagens läge är inte så stor. Följer man guiden till punkt och pricka så är risken minimal att ditt PSP brickar.

Menade du om det finns brickrisk när du installerar windows så vet jag inte.

Boomer: Det här svarade du när jag och VickeX skrev om hur du skulle ta reda på saker för att veta om du kunde nergradera.

@resten; Detta med homebrew eller vad nu ni pratar om är jag inte allt för intresserad av. Jag vill helst bara kunna spela, kolla på film osv. Det enda som skulle vara kul är la om man kan lägga in filmer som man köpt på internet på minneskort och sedan kollar på i psp;n. Men det kräver inte några rackartyg va?

Jag vet, du säger homebrew, men VickeX och jag snackade om nergradering för tillfället så jag tror du menade custom firmware bara att du inte var så insatt i vad det hette just då. ^_^

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...