Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Gruppbild? >_<

Tufft!

Vad är egentligen skillnaden mellan 3.40 OE-A och 3.03 OE-C?

Gruppbild? :)

Det var ingen som tyckte att "mötet" var speciellt märkvärdigt så ingen pallade ta med sig en kamera. :)

För att fortsätta prata om PSP så kan jag säga att jag aldrig ägt ett PSP men tycker dem är riktigt coola. :wub:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var riktigt trevligt, faktiskt. Det kändes lite kort, men vi fick ju gjort vad som skulle göras. Pandora tar lite av en utmaning, måste jag säga. Den enda gången jag varit road vid flashning, och inte oroad eller fundersam >_< Fast, felmeddelandet vid återställningen av batteriet och displaystyrkan på 1.50 gäckar mig fortfarande. Inga problem än?

VCS-matchen kunde jag vunnit om jag inte kände för att utforska blipsen... Screens kommer senare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade ägt er båda om jag hade övat under det senaste halvåret. >_<

Haha, men jag tog ju mitt och MystiC's ända poäng i capture the car eller vad det hette.

Men i övrigt så var det en trevlig liten forumträff om än ganska stelt, tyckte jag i alla fall. :)

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch! Inga problem än nej, men jag har inte suttit vid PSP't då jag är hos kompisen nu med Saleen..

Och stelt, Du eXotic din fegis du vågar ju inte prata! >_<

EDIT; Woops, MyStiC skulle posta detta men Saleen var inloggad :)

Det fanns ju inte speciellt mycket att säga, ni satt och flashade och ni gjorde ju inga fel så jag fick ju inte kommentera. :wub:

Sedan var det inte den ultimata tiden för mig att träffa folk, har en förkylning på gång och grymt ont i halsen och min frisyr ville verkligen inte lyda mig idag. :)

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade ägt er båda om jag hade övat under det senaste halvåret. :D

Haha, men jag tog ju mitt och MystiC's ända poäng i capture the car eller vad det hette.

Men i övrigt så var det en trevlig liten forumträff om än ganska stelt, tyckte jag i alla fall. ^_^

Jo, det förstås. Kanske inte ägt oss båda, men helt klart fått mer än noll poäng:

ev94fnvqaanv.png

Men damn, att Rockstar ska vara så övertydliga när man förlorat! Vilken smäll i ansiktet det här var då:

5i13lvqfa5kh.png

Grenen hette förresten Taken For A Ride (eller Capture the Flag, som i alla andra spel). Resultat: 1-1. Rätt schysst ändå, ni var två mot mig. Skulle säkert ha ägt er om ni inte varit tvungna att dra.

eyzcj371u1po.png

Äsch! Inga problem än nej, men jag har inte suttit vid PSP't då jag är hos kompisen nu med Saleen..

Och stelt, Du eXotic din fegis du vågar ju inte prata! >_<

EDIT; Woops, MyStiC skulle posta detta men Saleen var inloggad :)

Det kanske inte var så konstigt, jag satt och flashade och med er två hade han ju inte pratat alls (eller särskilt mycket) tidigare. ;)

Det fanns ju inte speciellt mycket att säga, ni satt och flashade och ni gjorde ju inga fel så jag fick ju inte kommentera. :(

Sedan var det inte den ultimata tiden för mig att träffa folk, har en förkylning på gång och grymt ont i halsen och min frisyr ville verkligen inte lyda mig idag. :(

Exakt, inte mycket att prata om.

Jag har varit förkyld i mer än en vecka, nästan två, så jag hoppas ni inte tror jag fortfarande har målbrottstuppar :wub: Din frisyr var väl hyfsad med tanke på allt du hade i håret igår, right? :D

Jo det var det. ^_^

Henkibojj sa att han skämdes lite över att hålla i ett rosa. Hoho. ^_^

Nja, jag sa till dig att Mystic skämdes för sin rosa PSP. Själv tyckte jag den var fräsch, men jag skulle inte köpa nån själv. ^_^

Hiss! Mitt PSP är MANLIGT! :)

Haha, så du har bytt åsikt nu plötsligt? :lol: By the way, funkar allt med batteriet (och resten) som det ska? Får tipsa om hur OE funkar. Annars är Simpa numera duktig på den fronten också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit förkyld i mer än en vecka, nästan två, så jag hoppas ni inte tror jag fortfarande har målbrottstuppar >_< Din frisyr var väl hyfsad med tanke på allt du hade i håret igår, right? :)

Haha, jag tänkte inte på att du fick målbrottstoppar. :lol:

Hahahahaha! :D Jo, med tanke på skiten jag hade i håret igår så var det verkligen hyffsat! Jag kan säga att efter att du dragit igår fick jag tvätta håret en gång till för att få bort lukten. :)

Nja, jag sa till dig att Mystic skämdes för sin rosa PSP. Själv tyckte jag den var fräsch, men jag skulle inte köpa nån själv. ^_^

Jaha, jag missuppfattade helt och hållet då. Jag tyckte du sa att du skämdes över att hålla i en, nåja.

Haha, så du har bytt åsikt nu plötsligt? :D By the way, funkar allt med batteriet (och resten) som det ska? Får tipsa om hur OE funkar. Annars är Simpa numera duktig på den fronten också ^_^

Äsch då. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet inte hur PSP Lite's mjukvara är uppbyggd? Min polare ska skaffa PSP, men här i stan finns bara PSP Lite verkar det som, går de att nergradera? Kör de med samma mjukvara som vanliga PSP? Om inte, finns det några som arbetar med att hitta buggar till det nya systemet?

Det verkar som att Pandora inte funkar på PSPL. Väldigt synd, därför att Pandora skulle inte släppas förrän PSPL var släppt, så att Sony inte skulle kunna ändra sin hård/mjukvara för att undvika downgraders. Pandora läcktes (troligen med flit) av någon i C+D-teamet och man var tvungen att släppa den i förtid. Å ena sidan är sannolikheten större för downgraders till PSPL med dess firmware 3.60 eftersom den är ny och kanske inte så beprövad att hacka, men å andra sidan är sannolikheten istället mindre när Sony vet att de ska få saker rätt den här gången... Vem vet, det kanske finns nån exploit som Sony inte sett än i sin 3.60. Nån skitsimpel grej som de förbisett, även om det inte låter som så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...