Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Tjoho, nu har jag äntligen lyckats få tag på NHL 07. Fan vad svårt det var att hitta.

Nåväl jag har skaffat ett antal spel på senare tid:

MMPU - Skitskoj spel, det lär hålla länge också, har lirat cirka en vecka i speltid och jag har klarat 8%. :)

SSX On Tour - Inte testat än.

FIFA 07 - Skitskoj, lite nya funktioner och framför allt - juggling. Man ska hålla PSP:t snett så att pilarna är neråt och knapparna uppåt. Sedan ska man trycka på den pilen som kommer upp i rutan vid rätt tillfälle, ju bättre du trycker desto mer poäng får du. Wall attack: Man ska prickskjuta mot en vägg och slå bort brickor. Även det riktigt kul.

NHL 07 - Även det skitskoj, har lirat det hos en polare och jag kände att jag ville skaffa det. :shifty:

Hot Wheels - Astråkigt, skitfult och dåligt gjort. Man kunde svänga i luften, bry er inte om att slösa pengar/tid på det.

Sega Rally Revo - Ganska bra grafik och ganska skoj, kan vara värt att testa om man gillar bilspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåväl jag har skaffat ett antal spel på senare tid:

Jag "håller på att skaffa" Myst, det ska tydligen vara en klassiker. Svårt, säkert, men det ska jag bli varse. Syphon Filter blev jag riktigt sugen på efter det jättegenerösa demot, det verkar riktigt lovande!

EDIT: OMFG, kolla Rockstars downloadssida för sjuka PSP-bakgrunder. Till dator också, btw. Sen kan ni kolla in GTAnytts senaste nyhet för kommentarer.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asch, du hann före min edit. Jag lade just in att du inte skulle ta mig på fel sätt.

Men till trots så är det väldigt mycket PSP runt dig sedan en tid tillbaka. Det är inte heller din första signatur som handlar om ditt PSP.

But hey! Jag gillar stilen på det och som sagt, man läser ju ändå inte texten varendaste gång man glider förbi den.

Edit: Varför har du MMPU där? Du gillade ju inte spelet. :)

Jag hade en PSP-signatur jag tänkte ha när jag precis nergraderat min PSP, då kom den ju i centrum lite gran pga det. Och det är just så. Ingen här har väll någonting som signatur som dom inte gillar just då.

Spelen listade där är alla spel jag har. :shifty: Har ingenting med om jag gillar dem eller inte att göra.

Sedan har jag väll inte sagt att jag inte gillar det? Jag tycker det blir lite långtråkigt dock. Kan ju säga att jag är osäker om jag ska säga att det är värt pengarna. Men det skadar inte att äga det. :lol:

Edit: Det är lungt Simpa, jag vill inte ta dig alls.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Det är lungt Simpa, jag vill inte ta dig alls.

Va?

Angående det där andra, jag har en signatur som inte handlar om något jag gillar. :D

Du har haft mer PSP-relaterade signaturer om man ska vara långsynt, printscreens och grejer + MSN som visserligen inte tillhör sajten. Men nu var ju mitt påstående om att det är mycket PSP runt dig så det behöver ju inte bara handla om sajten., Nåväl.

Joho! Jag minns det så väl, du frågade om jag hade testat Loco Roco då svarade jag något i stil med skit och kontrade med MMPU. Varpå du svarade i samma stil.

Erkänn att du tog det här för att du ville att mindre personer skulle läsa.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va?

Angående det där andra, jag har en signatur som inte handlar om något jag gillar. :confused:

Du har haft mer PSP-relaterade signaturer om man ska vara långsynt, printscreens och grejer + MSN som visserligen inte tillhör sajten. Men nu var ju mitt påstående om att det är mycket PSP runt dig så det behöver ju inte bara handla om sajten., Nåväl.

Joho! Jag minns det så väl, du frågade om jag hade testat Loco Roco då svarade jag något i stil med skit och kontrade med MMPU. Varpå du svarade i samma stil.

Erkänn att du tog det här för att du ville att mindre personer skulle läsa.

Inte alls, jag tog det här för att det började bli snack om endast PSP och jag tyckte det vore bättre att ta det i PSP-topicen.

Jag bryr mig inte om hur många som läser detta. Kanske sagt någonting sådant om MMPU men isf menade jag det inte riktigt så. Skit är det ju inte. Tycker bara det blir lite trist när man klarat igenom en hel del. Och jag vet inte riktigt om man ska säga att livslängden på spelet är så lång som Henki påstår, men det är ett helt ok spel.

Och... Signaturer och skit. Dem flesta har nog saker de tycker är bra just då. Vad har det med PSP att göra egentligen? Om jag klarat ut VCS och tycker att det är så underbart med den där solnedgången och att vara tillbaks i Vice City etc borde väll jag kunna ha det som kit utan att någon ska komma och säga att jag är överstolt över min PSP?

GTA IV ska komma, många har GTA-kit.

Halo 3 ska komma, många har Halo-kit.

Randon sak som någon gillar speciellt mycket just då (som t.ex min PSP, det går ju i vågor), dem allra flesta har faktiskt kit med saker det gillar.

Men som sagt, jag kan ju inte - och har ju inte förnekat att jag gillar min PSP. Men jag går ju som sagt inte ute på stan och skriker "Titta jag har en PSP!", som det enligt din mening överstolt verkar vara.

Jag kan rekomendera 3.52 M33-4 och temat um... Vet inte vad det heter, fast det står ju i min signatur. :D

k1vzj5q8tro2.png

Funderat ett tag på om det kommer några nya titlar till PSP, vilka isf? Några bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte alls, jag tog det här för att det började bli snack om endast PSP och jag tyckte det vore bättre att ta det i PSP-topicen.

Jag bryr mig inte om hur många som läser detta. Kanske sagt någonting sådant om MMPU men isf menade jag det inte riktigt så. Skit är det ju inte. Tycker bara det blir lite trist när man klarat igenom en hel del. Och jag vet inte riktigt om man ska säga att livslängden på spelet är så lång som Henki påstår, men det är ett helt ok spel.

Och... Signaturer och skit. Dem flesta har nog saker de tycker är bra just då. Vad har det med PSP att göra egentligen? Om jag klarat ut VCS och tycker att det är så underbart med den där solnedgången och att vara tillbaks i Vice City etc borde väll jag kunna ha det som kit utan att någon ska komma och säga att jag är överstolt över min PSP?

GTA IV ska komma, många har GTA-kit.

Halo 3 ska komma, många har Halo-kit.

Randon sak som någon gillar speciellt mycket just då (som t.ex min PSP, det går ju i vågor), dem allra flesta har faktiskt kit med saker det gillar.

Men som sagt, jag kan ju inte - och har ju inte förnekat att jag gillar min PSP. Men jag går ju som sagt inte ute på stan och skriker "Titta jag har en PSP!", som det enligt din mening överstolt verkar vara.

Äsch, jag orkar inte fortsätta mer då du inte har uppfattat mig på rätt sätt, jag ska svara på en del saker bara.

Snacket är ju fortfarande om din signatur, inte om PSP:t i sig, så jag tycker att det kunde fortsatt i den tråden.

Inte så lång livslängd? Har du ens läst det Henkibojj har skrivit? Det är precis så mycket som han nämner om inte mer, spelet tar ju för bövelen aldrig slut.

Angående signaturen, jag sa "För att vara långsökt."

Nej, jag menar inte att du springer runt på staden och skriker om det, men det är väldigt mycket PSP runt dig för tredje gången nu. Man kan vara överstolt på fler sätt än att bara springa omkring på staden och skrika om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, jag gillar det skarpt faktiskt.. Det är alltså ett tema som är gjort av Sony själva? Och är det de 12 "vanliga" färgerna som går att välja?

Det är dem tolv vanliga färgerna som går att välja, plus den vanliga där det byts färg varje månad.

Men temat är gjort av en privatperson och funkar endast till 3.52 M33.

Och MMPU. Jag har inte sagt att det är ett litet spel som går att klara ut skitsnabbt (100%). Men det jag menar är att. Glädjen i att spela det, iaf för mig inte höll mer än i ca en månad om ens det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken firmware har du?

Ja i början... Ska vi gissa och hoppas på 3.50?

Annars kan du ju ha 3.60 officiella, om det går på fat? Och då kan du fortfarande nergradera med hjälp av Pandoras Battery.

Btw, Sony har släppt nya batterier som är "Pandora-säkra". Vet inte om dom ska ersätta dem gamla så att man inte kan köpa sådanna mer. Isf borde man kanske gå och köpa ett par stycken sådanna :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, Sony har släppt nya batterier som är "Pandora-säkra". Vet inte om dom ska ersätta dem gamla så att man inte kan köpa sådanna mer. Isf borde man kanske gå och köpa ett par stycken sådanna :mellow:

När släpps dom??? Har dom släppts?? Går det att köpa vanliga batterier än?? Blev orolig nu. Jag som tänkte skaffa så att jag kan mixtra runt med min PSP :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När släpps dom??? Har dom släppts?? Går det att köpa vanliga batterier än?? Blev orolig nu. Jag som tänkte skaffa så att jag kan mixtra runt med min PSP :(

Jag tror inte dem släppts. Tror inte heller om dom släppts att det tagit bort de gamla, inte ännu iaf. Du kan väll gå och kolla på någin butik. Annars lär du väll kunna fixa från internet eller någonting.

Vad har du för Firmware?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte dem släppts. Tror inte heller om dom släppts att det tagit bort de gamla, inte ännu iaf. Du kan väll gå och kolla på någin butik. Annars lär du väll kunna fixa från internet eller någonting.

Vad har du för Firmware?

Tur...

Jag Har 3.52 M33 så för mig är det lungt men jag vill kuna hjälpa kompisar också :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade jag också!...Tills jag ändrade till M33 och nu hittar jag ingen som passar ihop med min firmware :mellow:

ClearXMB är ett jävligt snyggt tema som bla. har en meny som man kan få upp i XMB't för att ändra USB Toogle till, vad man vill. Alltså kan man toogla flash0 i XMBt. Tror dock inte det är så bra att byta filer där om man är i XMB't, får kolla upp det.

Sedan är Firmware Update eller Network Update utbytt mot reboot PSP. Så kan man klicka där och simpelt komma in till recoverymode eller helt enkelt bara reboota.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ClearXMB är ett jävligt snyggt tema som bla. har en meny som man kan få upp i XMB't för att ändra USB Toogle till, vad man vill. Alltså kan man toogla flash0 i XMBt. Tror dock inte det är så bra att byta filer där om man är i XMB't, får kolla upp det.

Sedan är Firmware Update eller Network Update utbytt mot reboot PSP. Så kan man klicka där och simpelt komma in till recoverymode eller helt enkelt bara reboota.

Vart hittar jag det da? Låter fin fint! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...