Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Nu tänkte jag fel...Man kan ju göra pandora batteriet till ett vanligt sen ja :(

Mystics batteri är ju ett levande bevis på det ^_^ Det står i guiden att man behöver köpa ett extrabatteri. Bluff! Fel! Vi körde med mitt och hans batteri, där hans blev Pandora och sen återställt. Vet inte hur de tänkte när de skrev sådär :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är egentligen förändringarna i 3.52 om man jämför med till exempel 3.03? Jag snackar om de officiella uppgraderingarna nu.

Jag kan inte se en enda skillnad, nämligen. :P

QJ har svaren. De största skillnaderna är att Certificates under Game är borta (vad de var och var de är istället har jag ingen aning om), Memory Conservation är tillgängligt under browserns View-inställningar, och det största är väl att Remote Play kan göras över internet istället för via lokalt nätverk. Att ha Remote Play bara fungerandes inom 20 meter är väl ungefär lika vettigt som NDSs PictoChat är. Yay, rit-chatta med den som sitter bredvid. Alltid användbart. :lol:

Tycker fortfarande det är rätt kass att man inte kan ha Remote Play under tiden PS3 spelar och PSP browsar runt i PS3ns filer. Om de ändå alltid avsätter 64 Mb RAM hos PS3 för XMB, varför inte låta oss använda PS3 till två saker samtidigt istället för att bara välja endera apparat? Prestandan i PS3 lär ju räcka och bli över för att PSPn ska kunna snylta lite processorkraft >_<

Lite errors bara. :o

Bah, jag gjorde ju absolut rätt eller hur? Det där errormeddelandet var fullständigt grundlöst och onödigt. Jag flashade ju rätt och uppenbarligen fungerade det ju, varför ska det då stå error? :mellow:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är egentligen förändringarna i 3.52 om man jämför med till exempel 3.03? Jag snackar om de officiella uppgraderingarna nu.

Jag kan inte se en enda skillnad, nämligen. >_<

Jag vet faktiskt inte om den här feature'n fanns tidigare, men jag tror inte det. I musikspelaren kan du ha olika videoeffekter.

Finns nog mer, kan inte komma på mer atm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån gång mellan 2.71 och 3.03, troligen i 3.00 eller 3.03 eftersom jag fick det vid installation av 3.03. Hittar inget på sidan dock.

Ok. >_<

Det är rätt najs ändå.

Men den största anledningen för updates av firmware är väl security updates. Så man ska väl inte förvänta sig att en ny firmware har en jävla massa coola updates typ wow bah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...