Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Verkar det bra? Har sista steget kvar nu men vet inte om jag vill :mellow:

Jag har inte märkt någonting speciellt. Men läste lite om vad den kunde göra.

Man kan bla. ändra funktionen för USB Connection i XMBt i recoverymode mellan ms0 och flash0 (antagligen flash1 också).

Man kan... Ja en del. Jag fick dock inte en PSX eboot att funka, som "funkade" på 3.03 OE-C. Men jag kanske placerade den fel. Stog corrupt data, fast ikonerna kunde jag se.

Den ebooten funkade iaf förr, fast när man spelade var hela skärmen och hoppade och skit, skulle bara se om det gick bättre nu. Men det gör väll ingenting speciellt att det inte gick, då det inte gått tidigare.

Men iaf, alla nya teman kommer ju till 3.52 M33 så varför inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men iaf, alla nya teman kommer ju till 3.52 M33 så varför inte.

Öh? Vart? Jag hittar inga alls :lol:

Edit: Har Också M33 nu och har prövat det i typ 5 minuter men en bra och dåligt lista kan inte skada :lol:

Bra:

No-Umd funkar fin fint... Vet inte precis vad det ska vara bra för, men det funkar

Använder 3.52 (Nehe??! :mellow: )

Väldigt buggfritt

Channal grejen funkar (Vet inte heller vad den är bra för men den funkar ju)

Dåligt:

Screenshots grejan jag använde funkar inte (Detta blev fixat när jag uppdaterade till m33 3.52-3)

Just nu så kommer jag inte på något mer men det är väl det jag har upptäck dom 5 minuter jag har använt det.

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh? Vart? Jag hittar inga alls :lol:

Edit: Har Också M33 nu och har prövat det i typ 5 minuter men en bra och dåligt lista kan inte skada :(

Bra:

No-Umd funkar fin fint... Vet inte precis vad det ska vara bra för, men det funkar

Använder 3.52 (Nehe??! :( )

Väldigt buggfritt

Channal grejen funkar (Vet inte heller vad den är bra för men den funkar ju)

Dåligt:

Screenshots grejan jag använde funkar inte (Detta blev fixat när jag uppdaterade till m33 3.52-3)

Just nu så kommer jag inte på något mer men det är väl det jag har upptäck dom 5 minuter jag har använt det.

Kan du skicka filerna för update #3? Ska köra upd #4 igentligen men vet inte pass till zip-arkivet...

Sedan kan du även skicka printscreensaken. :lol: Antar det är samma som jag hade förr, fast den försvann ju iom. FW update.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du skicka filerna för update #3? Ska köra upd #4 igentligen men vet inte pass till zip-arkivet...

http://dl.qj.net/Custom-Firmware-3.52-Upda...14325/catid/163 :D

Edit: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/4esj31gsna42.rar där har du update 4 nerladdad från Psp-hacks.com. Har själv inte använt denna då jag glömde kolla vad jag hade på datorn innan jag ladda ner och körde update 3#

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Team M33 makes us wait no more: CFW v3.71 released

...

Oh, and this ought to be a bigger treat for you guys. Good ol' Dark_AleX just confirmed himself that he is, in fact, M33. You all got us there, mate! Good job!

http://pspupdates.qj.net/Team-M33-makes-us...g/49/aid/103147

:D DAX :(

Funderar på om jag ska uppdatera till 3.71 M33 nu. Jag som precis fixat 3.52 M33. Ja, om temat till 3.52 M33 funkar till 3.71 M33 funkar så antar jag att det inte finns någonting att förlora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg just också att M33 var D_A. Nice :( Frågan är vad M33 betyder. Mee? M.E.E.? M-trea trea? M-trettiotre? Jag trodde att M33 dessutom var ett team, inte en enskild snubbe. Iofs inte vilken snubbe som helst, men...

Såvida inte officiella firmwares har nån saftig treat på gång så kommer jag hålla mig till 3.40 OE-A ända tills jag skaffar PS3. Då behöver jag uppgradera så att jag kan få Remote Play att funka perfa.

BTW: Inte bara goda nyheter dock:

Unbricker for both psp slim&fat and 1.50 kernel installer for fat 3.71 M33, will be released in few days... and it will be last thing from me.
Men det har han sagt förr..? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...