Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Fast det där var inte jättesnyggt. Ikonerna var och en för sig var ju fina, men färgblandningen tyckte inte jag passade så bra. Hade alla ikoner haft samma färg och bakgrundsfärgen passat så hade det varit snyggare.

Det är därför jag byter i förskott :rolleyes: Brukar byta precis den 1:a men jag orkar inte med det där längre :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man bakgrunden svart när man har waves? Ser massa som har det på sina men jag får inte till det :rolleyes:

Att ha waves på wallpaper? Är någonting man ändrar i flash0.

What are the .rco file names of said files?

Found at flash0:/vsh/resource

XMB Icons - topmenu_plugin.rco

Backrounds - 01-12.bmp

XMB waves - system_plugin_bg.rco

Kanske det här kan hjälpa också, vet inte men du kan ju ladda ner och kolla.

http://pspjunk.org/files/tgaWaveCS.rar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ha waves på wallpaper? Är någonting man ändrar i flash0.

Kanske det här kan hjälpa också, vet inte men du kan ju ladda ner och kolla.

http://pspjunk.org/files/tgaWaveCS.rar

Har prövat att rita 1-12 i till svart men det blir bara vitt :rolleyes:

Så här:

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jo det var inte speciellt länge sedan.. :P

Förresten så verkar datorbutiken ligga minst en hundring under alla andra affärer. (w00t)

Jo det är najs. Har bevakat det där kortet en rätt lång tid innan det börjades snackas om det här. Nu när det är inne är jag väldigt sugen på att beställa, men fan. Jag måste ju köpa en 360. Om jag får ut lite i dealen jag och Merkky har så kanske jag kan köpa det där kortet dock :)

Kul att fler köper PSP btw. Blir mer snack här. Och sen är det väll troligare att tävlingarna vi kommer ha titt som tätt blir genomförda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har haft en Loco Roco-demo tävling.

Hahaha, vi har haft. :P

Henkibojj slängde in ett halvdant bidrag eftersom han inte ville spela livet ur sig om han inte hade någon motståndare. Sedan en månad efter eller så så skickade du ett bidrag, ingen vinnare blev ju ens utsedd. (w00t)

Om någon blev det så missade jag den posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, vi har haft. :P

Henkibojj slängde in ett halvdant bidrag eftersom han inte ville spela livet ur sig om han inte hade någon motståndare. Sedan en månad efter eller så så skickade du ett bidrag, ingen vinnare blev ju ens utsedd. (w00t)

Om någon blev det så missade jag den posten.

Var inte en månad senare. Och sedan vart Henki utsedd till vinnare iaf. Men det jag menar. Just det. Vi har inte riktigt kunnat haft några tävlingar för vi har inte haft tillräckligt många PSP-ägare. Nu har ju både Kebab och någon / några andra skaffat sig en PSP så det kanske blir lite mer sådant nu. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...