Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Antingen så är har han någon form utav utvecklingskada och då är det bara ledsamt att de hänger ut honom sådär eller så är han en ny komiker och är världsbäst.

Hoppas på det senare.

Bäst är ju när kamerateamet springer iväg då han puttar iväg stolarna. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att dra Englaskämt är ju inte egentligen taskigt mot familjen då dom med största sannolikhet inte märker när det händer alltid, att dock ringa upp någon och fejka ett dödsbud är bara sjukt.

Om Jacker hade ringt upp Englas föräldrar och börjat dra englaskämt hade det ju dock vart sjukt, men det dom inte vet har dom inte ont av. :blink:

Med samma argument skulle vi kunna dra alla möjliga skämt om den där busringningen utan att familjen hör det - men det gör ingen, alla lider med. När det gäller Engla så lider ingen med, utan alla drar skämt. Du har missuppfattat rollerna. :lol:

Ursäktar min offtopic med den här: http://i299.photobucket.com/albums/mm318/D...ebay_shower.jpg :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Britain's Got Talent - Family Affair - Vocal Harmonies

[youtube ]raIvf4to_fY[ /youtube]

Vad sjunger publiken? Det låter som en fotbollsmatch, jag begriper inte vad de vill?

Antingen så är har han någon form utav utvecklingskada och då är det bara ledsamt att de hänger ut honom sådär eller så är han en ny komiker och är världsbäst.

Blicken vid 2:09 sade väl en hel del om hans retardeness...

EDIT: Hahaha!! Jag ser först nu vart Kebabs signatur länkar!! :blink:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...