Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Men orka, ha självdistans nog att förstå att du ibland kan uppfattas som smörig.

Jag vet många brister hos mig (textväggar till exempel) och jag försöker bättra på de flesta av dem, men smörig vet jag inte att jag tycker att jag är. Därför ville jag ha ett exempel så jag vet hur man inte ska skriva i framtiden.

Textvägg FTW.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet många brister hos mig (textväggar till exempel) och jag försöker bättra på de flesta av dem, men smörig vet jag inte att jag tycker att jag är. Därför ville jag ha ett exempel så jag vet hur man inte ska skriva i framtiden.

Textvägg FTW.

En början är ju att inte bry sig så himla mycket om vad andra tycker om en. The rest will follow ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet många brister hos mig (textväggar till exempel) och jag försöker bättra på de flesta av dem, men smörig vet jag inte att jag tycker att jag är. Därför ville jag ha ett exempel så jag vet hur man inte ska skriva i framtiden.

Textvägg FTW.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=993916

Minns jag väl att jag höjde smörflaggan för, speciellt då hultenius inte hade visat sig på månader, omständigheterna kring tråden samt smileybruket etc. etc. Sedan är du väldigt seriös i alla sammanhang vilket inte är så vanligt på Internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flight of the Conchords - Jenny

[youtube-old]mlYkIJVguCU[/youtube-old]

Underbar vardagshumor. ;)

- Does he got my eyes? Does he look like me at all?

- No, we adopted him, I can't believe you don't remember! It was a very difficult process!

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! ;):D

---

Haha, hittade på flashback:

"Mikael slog till med ett riktigt topplopp i Göteborgsvarvet. Med nytt personligt rekord sprang han i mål på 21:a plats som bästa junior och som 5:e bästa svenska löpare. Mickes målsättning innan loppet var att springa på under 1.10 och öppna första milen på ca 32 minuter. Trots oerhörda problem med kramp i magen som varade mellan två och tolv kilometer!! lyckades Micke med sin målsättning. Milen öppnades på ca 32 minuter och sluttiden blev mycket imponerande 1.09,43. Mickes insats har en bragdstämpel över sig med tanke på magproblemen. Det är inte många löpare som hade visat den järnvilja och sprungit i mål på ett så imponerande sätt efter sådana problem som Micke hade. På köpet blev det ett nytt personligt rekord med 1 minut och 21 sekunder.”

BILD (:wub:-varning )

:o:D:(

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flight of the Conchords - Jenny

[youtube-old]mlYkIJVguCU[/youtube-old]

Underbar vardagshumor. :>

- Does he got my eyes? Does he look like me at all?

- No, we adopted him, I can't believe you don't remember! It was a very difficult process!

Har redan blivit postad.... av mig. :o

Fast den äger! :( Det är klockrent när han säger "But I dont use to eat so many saaandwitches!". :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...