Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Precis när jag sitter och skriver, och har muttrat skämtet för mig själv flera gånger, "zigenare... hmm, vaddå, skulle nån sno tvålen för... nä... okej, om det var barnet som gjorde det då, vad har zigenare med saken att göra...", men sen slog det mig, fan vad sjukt skämt! :cry: Så jävla rasistiskt!! :) Så tabu, vilken sabla elak fräckis!! :unsure:

Jag fattar inte. Delvis för att jag är trött och....mhhhhh explain please!

Edit - HAHAHAHAHA, jo. Precis som med dig så fattade jag det efter ett tag. fyfan. HAHAHAA

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte. Delvis för att jag är trött och....mhhhhh explain please!

Det finns många fördomar om att zigenare ska stjäla mycket. Hennes baby ska alltså ha stulit tvålen medan hon rengjorde könsorganet. :cry:

Jag försöker fortfarande komma underfund med om det är fejk eller ej? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skadeglädje är den sanna glädjen. Yup, you know it's true

Men ligger din polare längre än 5 sekunder utan att röra på sig och du fortfarande tycker det är roligt är det något seriöst fel på dig, but then again, du har aldrig verkat speciellt vettig imo. och det fulaste av allt är att du vill nog att folk ska veta att du är "speciell" (vilket du inte är, jag tror du bara låtsas för att vara anorlunda vilket du inte heller är)

wow where did that come from!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ligger din polare längre än 5 sekunder utan att röra på sig och du fortfarande tycker det är roligt är det något seriöst fel på dig, but then again, du har aldrig verkat speciellt vettig imo. och det fulaste av allt är att du vill nog att folk ska veta att du är "speciell" (vilket du inte är, jag tror du bara låtsas för att vara anorlunda vilket du inte heller är)

wow where did that come from!

Jag är inte speciell på något sätt. Har en muskelsjukdom ja, men den känner typ ingen till så den spelar ingen roll. Däremot förstörde min kaxiga attityd hela min karriär som medlem här på GTAsajten på ett sätt. Men skit samma, back to buisness:

Nej du har rätt, man ska ju för fan inte skratta när ens kompis ligger ner på marken och inte rör sig i flera minuter. Det skulle jag inte heller ha gjort. Men om en kompis snubblar i matkön och landar med ansiktet i lappskojsen, då är det fel på en om man inte skrattar.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot förstörde min kaxiga attityd hela min karriär som medlem här på GTAsajten på ett sätt.

Sucks to be you.

Tydligen så hade jag också en attityd förut som nu har försvunnit (undrar vart den tog vägen)

FUCK Y'ALL!!! (found it)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...