Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Varför då?

Är inte tanken att man lägegr upp bilder och folk risar och rosar så att man får igång lite diskussioner? Eller vi skall vara som nån j*vla sekt och hålla med varandra som ett par indoktrinerade mormoner?

Poängen är att lägga upp bilder på snygga tjejer och killar. Umb skriver ju att man självklart får diskutera kring dem också, men att som du gjort länge att bara risa och aldrig lägga upp egna bilder är lamt. Typ som den där jobbiga bekantskapen som dissar alla andras förslag på var man ska äta (eller nåt) men aldrig kommer med egna förslag.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni inte posta bilder på tjejer som är "verkliga"?

Alltså, tjejer som ni har chans att bli tillsammans med, vardagssnygga tjejer...

Så postar du bilder på en porr-/mjukporrskådis? ^_^

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför då?

Är inte tanken att man lägegr upp bilder och folk risar och rosar så att man får igång lite diskussioner? Eller vi skall vara som nån j*vla sekt och hålla med varandra som ett par indoktrinerade mormoner?

Jag gillar dig Vice. det gör jag.

Men va fan är det här!?

Försökt att se tillbaka på den gången du gav dig in i Humortråden och skrev skämt som alla bara gnällde på och du skrev ner svaret "kom med något bättre själv då".

Ifrågasätt inte när någon annan skriver likadant.

Du kan bättre. :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför då?

Är inte tanken att man lägegr upp bilder och folk risar och rosar så att man får igång lite diskussioner? Eller vi skall vara som nån j*vla sekt och hålla med varandra som ett par indoktrinerade mormoner?

När man läser inlägg från förr i tiden, 2006 och bakåt, kan man se hur mycket många av forumiterna mognat och utvecklats genom åren. Jag talar inte bara om Bild-på-dig-själv-tråden utan också om det andra som kommer med ålder och visdom: Konkretisering av inlägg och språkbruk. Det har alltid varit så att en medlem mognar i takt med, men oftare växer ur, ett forum (Fragbite, Hamsterpaj)... speciellt ett forum som är GTA-orienterat då genomsnittsåldern på den nyregistrerade torde vara ganska låg, lika låg som när alla vi registrerade oss.

Min gode Herre; fram tills nu. Eftersom forumet inte får någon direkt tillströmning av nya omogna skitungar som lallar runt på forumet och skriver en massa innehållslösa inlägg försvinner forumets ungdom och man börjar åldras. Detta betyder alltså att ett forum helt plötsligt istället kan växa ur sina medlemmar då ett forum indirekt växer med sina medlemmar. På så vis blir barnen i minoritet och det var kanske därför som agenten och Renard lämnade oss, kanske fick de lämna vuxenbordet för att återfinna sina kamrater vid barnbordet?

------------

Pamela-Anderson_1241230_0.jpg

så j*vla snygg xD -< >- next fyllertrådn

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(:!!!:) På den här sidan lägger vi upp bilder på tjejer som vi tyckte var snygga när vi gick på högstadiet! (:!!!:)

Elita_Lofblad_Picture_1241247_0.jpg

Lite roligt att jag hade bilderna sparade i .bmp-format. :P

That's the funny part. ;)

Sparad i en mapp som heter "PRIVAAAAAT!!!1", alternativt "ANTES HEMLIGA PROJEKT"? :shifty:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...