Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Det beror på vad du menar med naturligt. Vad som är attraktivt kulturellt betingat och något som ändras med tiden. Att nyfödda vill suga på tutten är naturligt.

Barn kommer från fittan. Människans naturliga instinkter är att föröka sig. Det är naturligt att män gillar fittor (och därmed det som finns runtom. Rumpa, bland annat).

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barn kommer från fittan. Människans naturliga instinkter är att föröka sig. Det är naturligt att män gillar fittor (och därmed det som finns runtom. Rumpa, bland annat).

Det är helt fel. Det man finner sexigt är kulturellt betingat. Det är därför folk från olika kulturer smyckar sig på olika vid. Dåligt exempel men lite så här snabbt bara, ringar runt halsen, stora läppar etc.

Och bara för att du gillar ett organ behöver du inte gilla det bredvid. Nej, här håller jag inte alls med dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

[Klipp på YouJizz.com:] "awesome-kristina-rose-2187683.html"

nfns eller va det heter skiter i är hor en tjej uppsal aoch redan knullar.

fin tjej iaf adjö

Larvig edit, Henkibojj. Han får länka till porr så länge han berättar att det är nsfw och vad länken leder till. Och det gjorde han ju.

-

Nästa gång du spänner på Kristina Rose får du ta och fixa en stream, lajhan.

Redigerad av Umberto
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela tråden blev ju NSFW-taggad efter att nakenhet tilläts i tråden. Går man in i en NSFW-tråd när tillfället inte passar så får man skylla sig själv.

En länk till en film är ju för övrigt bra mycket säkrare för arbetet än bilderna som har postats i den här tråden...

Kanske dags att du kollar in reglerna ändå, Henki. :P

[...] jag kan inte säga att jag läst Forumets Regler-sidan på flera år. :wub:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske dags att du kollar in reglerna ändå, Henki. :P

Äh, vaddå. §1.5 säger att man får länka om det tydligt framgår att det är NSFW. Hans "nfns eller vad det heter" i ett i övrigt svårstavat inläggskulle jag inte kalla en tydlig NSFW-markering. Jag tog ju inte bort länken, eller hur? Jag skrev bara dit fyra bokstäver och delade på länken så man inte klickar på den utan vidare.

Jaja. Fram med porren nu, så länge det syns :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, vaddå. §1.5 säger att man får länka om det tydligt framgår att det är NSFW. Hans "nfns eller vad det heter" i ett i övrigt svårstavat inläggskulle jag inte kalla en tydlig NSFW-markering. Jag tog ju inte bort länken, eller hur? Jag skrev bara dit fyra bokstäver och delade på länken så man inte klickar på den utan vidare.

Jaja. Fram med porren nu, så länge det syns :mf_doof:

Men den här tråden är ju en NSFW-tråd. Det står i underrubriken och det är känt bland oss medlemmar som har tillgång till loungen. Det är inte troligt att någon är dum nog att trycka på en youjizz-länk i en tråd som heter SNYGGA TJEJER OCH KILLAR, vilken har sidorna fyllda med bröst och skurar av underliv, i tron om att det är något som är lämpligt att se på när mamma står bredvid...

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...