Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Börjar inte det här "nu-ska-jag-säga-något-låtsaskorkat-och-lite-kontroversiellt-så-får-vi-se-hur-många-som-reagerar"-skämtet bli jäkligt gammalt nu? Tröttsamt genomskinligt i vissa lägen iallafall. :confused:

Jag har väl rätt att kommentera fotona utan att nån skall klaga. Tycker du själv att hon har former? Hon är ju platt som en pannkaka, och sexiga underkläder?

Dansar hon bra?

Nej, hon försöker bara hävda sig men misslyckas totalt. Bläddra tillbaka en sida så ser du en snygg tjej...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har väl rätt att kommentera fotona utan att nån skall klaga. Tycker du själv att hon har former? Hon är ju platt som en pannkaka, och sexiga underkläder?

Dansar hon bra?

Nej, hon försöker bara hävda sig men misslyckas totalt. Bläddra tillbaka en sida så ser du en snygg tjej...

Alla har rätt att uttrycka sig.

Tyvärr tillför det en ganska tråkig stämning till GTASajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har väl rätt att kommentera fotona utan att nån skall klaga. Tycker du själv att hon har former? Hon är ju platt som en pannkaka, och sexiga underkläder?

Dansar hon bra?

Nej, hon försöker bara hävda sig men misslyckas totalt. Bläddra tillbaka en sida så ser du en snygg tjej...

Vem är den snygga tjejen på förra sidan? Så vi kan posta liknande så herrn blir nöjd..

tumblr_md7o61ZuB51rkvzbwo1_400_1244488_0.jpg

tumblr_mesdkbn9H81rmd3bxo1_500_1244488_1.jpg

tumblr_mg7tztpzdW1rkvzbwo1_400_1244488_2.gif

tumblr_md7o61ZuB51rkvzbwo2_500_1244488_3.jpg

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, kan du börja posta istället för att ge kommentarer om hur "fula" alla är?

Börjar faktiskt bli ruskigt irriterande

Jag skriver inte att alla är fula, "Plusar många", (kolla 2 inlägg upp) och ger feedback på visa.

Detta är ett forum, där man vädrar åsikter och för diskussioner, anser du att det bara skall vara monologer här så är du på fel ställe. =)

Och jag kan inte direkt bidra med bilder själv, har varken tid och tillfälle att surfa på nätet efter snygga damer

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...