Jump to content

Playstation 3


Fisken
 Share

Recommended Posts

Jag behöver akut hjälp! :D:) :) :):D

Jag spelade GTA IV på mitt PS3 i våran lägenhet i stan för några timmar sen, på en LCD skärm. allt gick utmärkt osv, nu när jag tog den till våran sommarstuga, där vi har en tjock-tv och kopplade in den med den tillhörande sladden med gul, vit och röd uttagen, så händer ingenting. Ingenting på dom kanalerna som tex PS2 och boxern brukar vara. Vad fan är felet?

Hjälp, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver akut hjälp! :D:):):):D

Jag spelade GTA IV på mitt PS3 i våran lägenhet i stan för några timmar sen, på en LCD skärm. allt gick utmärkt osv, nu när jag tog den till våran sommarstuga, där vi har en tjock-tv och kopplade in den med den tillhörande sladden med gul, vit och röd uttagen, så händer ingenting. Ingenting på dom kanalerna som tex PS2 och boxern brukar vara. Vad fan är felet?

Hjälp, tack!

När du startar konsolen, håll inne "On"-knappen i fem sekunder så återställer du inställningarna. Annars skickas fortfarande bilden och ljudet genom den kabelutgången du inte använder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte PS3 idag. Grymt nöjd men...Varför kan jag inte ta ut låtar från min MP3 till PS3an när jag använder USB sladd? Står att inga...Titlar eller något hittades..Och en till fråga, lul. Kan man surfa lite längre ut än till första sidan med Webbläsaren? Skulle va lite kul läsa GTAsajten från TVn :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AAAAAAARGH....!!! Efter senaste uppdateringen så slocknar skärmen till då och, och jag antar att det har med HDCP- helvetet att göra!! Ska försöka trixa med lite inställningar, men det är ju så jävla kul att ha dessa problem just nu. Jävla fitthelvetes klappmongolider...

:confused::D:(

Problemet verkar vara löst nu... Av sig självt. Hmm... :ermm: Återkommer om det återkommer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...