Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Skönt som sagt att den är igång, men jag tyckte det var ett dåligt avsnitt. Nej, det höll absolut inte PB-klass.

Det var inte förfärligt då, men nej, dom kan mycket bättre än det här. Gillade dock tvisten och det fanns scener som var bra men i överlag tyckte jag inte avsnittet var bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Whistler sade ju att han hade dödat en snubbe för pengar tidigare i säsongen. Och om ingen annan lade märke till det, när Scofield och Whistler slogs så var inte Whistler precis otränad i närstrid. Jag gissar på att det är vapnet han dödade snubben med. Och jag tror att Whistler är typ 'DAS ASSASSIN' till The Company numera.

Långsökt, men det är Prison Break vi pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teori 1.

Vad jag tror är nog Whistler en yrkesmördare som jobbar åt Företaget. Att vara fiskare är nog bara hans image så att han kan dölja sitt sanna jag.

Teori 2.

Denna teori hänger en aning ihop med första teorin.

Jag tror att Whistler är samma person som satte dit Lincoln i mordet på vice-presidenten, och att han är orsaken till allt som hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whistler sade ju att han hade dödat en snubbe för pengar tidigare i säsongen. Och om ingen annan lade märke till det, när Scofield och Whistler slogs så var inte Whistler precis otränad i närstrid. Jag gissar på att det är vapnet han dödade snubben med. Och jag tror att Whistler är typ 'DAS ASSASSIN' till The Company numera.

Långsökt, men det är Prison Break vi pratar om.

Eller så är det bara

pengar från det mordet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teori 1.

Vad jag tror är nog Whistler en yrkesmördare som jobbar åt Företaget. Att vara fiskare är nog bara hans image så att han kan dölja sitt sanna jag.

Teori 2.

Denna teori hänger en aning ihop med första teorin.

Jag tror att Whistler är samma person som satte dit Lincoln i mordet på vice-presidenten, och att han är orsaken till allt som hänt.

Teori 2 är mycket intressant du. Skulle gärna vilja ha den med i serien.

Ang. avsnittet. Jag vet inte längre, de flesta säger att det var ett bra avsnitt, men för mig kändes det inte bra. Visst, det var inte dåligt, utan godkänt skulle jag vilja säga. Det känns bara inte som Prison Break längre. Jag saknar Fox River, jag saknar den gamle

T-bag

, jag saknar

Abruzzi

, jag saknar fängelse- och stadsmiljön. Jag saknar flykten.

Hela säsong 3 har som tidigare sagts bara känts som en utdragen berättelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teori 2 är mycket intressant du. Skulle gärna vilja ha den med i serien.

Ang. avsnittet. Jag vet inte längre, de flesta säger att det var ett bra avsnitt, men för mig kändes det inte bra. Visst, det var inte dåligt, utan godkänt skulle jag vilja säga. Det känns bara inte som Prison Break längre. Jag saknar Fox River, jag saknar den gamle

T-bag

, jag saknar

Abruzzi

, jag saknar fängelse- och stadsmiljön. Jag saknar flykten.

Hela säsong 3 har som tidigare sagts bara känts som en utdragen berättelse.

Glöm inte den gamle

Bellick

. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...