Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Haha, bra avsnitt. Mycket bra faktiskt, efter att jag varit lite tveksam till de förra.

Men aa, nu börjar jakten då igen. Det är det här jag gillar. Detta är Prison Break. Vissa saker är dock ifrågasatta. Bl.a boken och sedan att Sucre blir fångad just där. Men det största frågetecknet var hur i heldans namn Whistler kunde hoppa från ett tak upp på en lastbil med en stukad/bruten vrist utan att få det minsta ont och sedan springa?! Han hade ju senast klagat hur ont han hade när han gick ur bilen. Verkar gå snabbt att läka det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, bra avsnitt. Mycket bra faktiskt, efter att jag varit lite tveksam till de förra.

Men aa, nu börjar jakten då igen. Det är det här jag gillar. Detta är Prison Break. Vissa saker är dock ifrågasatta. Bl.a boken och sedan att Sucre blir fångad just där. Men det största frågetecknet var hur i heldans namn Whistler kunde hoppa från ett tak upp på en lastbil med en stukad/bruten vrist utan att få det minsta ont och sedan springa?! Han hade ju senast klagat hur ont han hade när han gick ur bilen. Verkar gå snabbt att läka det där.

Jag tror att

han hittade på det för att försöka bli 'lämnad' i djungeln vid stranden. Därefter spelade han vidare på samma visa tills han såg sin chans att sjappa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra avslutning. Jag fällde faktiskt några tårar när LJ gav den där pappersrosen till Michael.

Btw, ska det komma en ny säsong? Eller i för sig... det räcker nu.

Season 4 Details:

Paul Scheuring the creator has already a genius idea for season 4″ we are entrusted by Kevin Hooks, one of the producers even though the episode 14 to 22 of season 3 haven’t been written yet. The shootings has been delayed from january to february becuase of the strike. The verdict about the future of the show: May 2008.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra avslutning. Jag fällde faktiskt några tårar när

LJ

gav den där

pappersrosen

till

Michael

.

Spoilers kanske?

Tyckte också att det var en bra avslutning. Angående säsong 4 så har Scofield (kommer inte ihåg vad han heter på riktigt) sagt att det finns manus/idéer till ytterligare en eller två säsonger.

Känns verkligen som att det bör fortsätta, speciellt med det här slutet. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoilers kanske?

Tyckte också att det var en bra avslutning. Angående säsong 4 så har Scofield (kommer inte ihåg vad han heter på riktigt) sagt att det finns manus/idéer till ytterligare en eller två säsonger.

Känns verkligen som att det bör fortsätta, speciellt med det här slutet. >_<

Wentworth Miller. (stavning?)

Tycker de kan börja runda av, det händer på tok för lite nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Well, avsnittet var sådär. Gillade dock slutet, det var för första gången lite annorlunda,

mer tragiskt

. Ang. om dom ska sluta eller inte håller jag med Sir Qouad. Dom borde börja runda av nu, okej, en säsong till klarar jag, men sedan räcker det för min del.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De sista minuterna var mycket fina. Det var lite glädje blandat med ledsamhet.

Sant. Men den jäkla låten! :whistling:

Fernaaandoooooooooo.

Fast.. den passade ju i alla fall.

Håller med båda. Skulle gärna sett en annan låt. Trots att den var passande, så....var den inte det. Kunde varit en sorglig ballad. Kanske något från DCFC. Eller nja, det skulle heller inte passat. Aja, nu blev det som det blev. Ser dock fram emot en fjärde säsong, men inte mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...