Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

haha, är faktiskt på mvg nivå i engelska, men jag tappar lätt focus om där e inte e text >_< en vana bara :(

same here

MVG i engelska är ganska lätt att få. Det bevisar egentligen ingenting. Om ni inte klarar av att se en tv-serie eller film utan swesub borde ni inte ha MVG i engelska.

Prison.Break.S04E01.HDTV.XviD-LOL

Prison.Break.S04E02.HDTV.XviD-LOL

*edit*

Wow, just wow..

Känns dock som dom kanske har tagit i lite väl hårt nu i början. Men det är Prison Break helt klart!

Skönt! Då hinner jag se dom idag, förhoppningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, är faktiskt på mvg nivå i engelska, men jag tappar lätt focus om där e inte e text :P en vana bara :o

same here

>_<:( När skrev jag " JaG KAN INTE TITTA PÅ PRISON BRAEK UTAN TEXT :P :'( " ? Qouta det är du snäll!

Men omfg! Du qoutade för fan DizzY som skrev att han lätt tappar fokus och därför inte kan titta på det utan swesubs. Du qoutade med frasen "Same here". Då är det klart som fan att du har samma jävla svårighet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tappar lätt fokus men jag klarar av att titta, inte så att jag inte förstår något de säger. >_<

En artonåring med MVG i engelska borde inte ha problem med att följa med i ett PB-avsnitt. MVG i engelska säger inte så mycket, men nog borde du klara av det om du klarar av att fixa det betyget.

Nu ska jag kolla :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men omfg! Du qoutade för fan DizzY som skrev att han lätt tappar fokus och därför inte kan titta på det utan swesubs. Du qoutade med frasen "Same here". Då är det klart som fan att du har samma jävla svårighet?

men hallå? jag har inte skrivit att jag INTE kan kolla utan text? sa faktiskt att jag föredrar de för jag tappar focus lättare?! >_<

ska faktiskt se avsnitten nu snart, utan text.. och MVG i engelska har ja aldrig varit me om som ngt superlätt att få ?! då vet ja inte va de är för skola ni går på..? :P

alltså att ja kollar på pb eller ngt annat me swesub är inte för mina kunskaper i engelska utan mina egenskaper i focusering... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...