Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker det är jävligt sköt att ta det lite lungt innan skolan. Läsaer alltid tidningen på morgonen.

nej, nej. vi pratar om inre frid :)

Precis, jag kliver hellre upp 1½ timme tidigare än då jag borde, och gör något. Styrketräning, läsa tidningen, se på PB. Hellre det än att gå halvdöd till bussen på morgonen och somna som en stock såfort man sätter sig ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Episod 8 var bra, mycket bra. Många oväntade händelser som har gjort att tåget har fullkomligt ändrat riktning. Jag har verkligen ingen logisk förklaring till hur de ska klara sig nu vilket man annars har haft en ganska tydlig hum om

(om de inte kör någon slags utpressning på den svarte herren).

Nu börjar det bli riktigt bra igen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, fast jag är ändå inte helt övertygad. Det står bara "Original Air Date—3 November 2008" på episod 10, det behöver inte betyda att den kommer sändas då. Jag tycker det borde stått tid och kanal om det vore helt klart.

På epguides.com står det att episod 10 ska sändas först 10/11, men jag hoppas ju på att du har rätt förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, fast jag är ändå inte helt övertygad. Det står bara "Original Air Date—3 November 2008" på episod 10, det behöver inte betyda att den kommer sändas då. Jag tycker det borde stått tid och kanal om det vore helt klart.

På epguides.com står det att episod 10 ska sändas först 10/11, men jag hoppas ju på att du har rätt förstås.

Det återstår bara att se, ingen vet förrän då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...