Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

asså jag har hört starka rykten på att detta är sista säsongen. men alla är osäkra på hur många avsnitt till det är..? :lol:

att detta är sista säsongen skulle inte förvåna mig, och ja skulle nog inte va missnöjd om de kom mot sitt slut. men hoppas fan dom avslutar det bra!

E12 va riktigt grym och det va grymma vändningar! vissa saker kom helt otippat av mig. fast det i

slutet

håller ja med er andra om...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fram till nyss trodde jag att det senaste avsnittet var det sista för säsongen, måste ha blandat ihop det på något sätt (Entourage hade avslutning förra veckan). Lite pinsamt faktiskt, men att det skulle sluta

på det där tunga sättet hade varit en ganska bra säsogsavslutning.

Härligt med fler avsnitt i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fram till nyss trodde jag att det senaste avsnittet var det sista för säsongen, måste ha blandat ihop det på något sätt (Entourage hade avslutning förra veckan). Lite pinsamt faktiskt, men att det skulle sluta

på det där tunga sättet hade varit en ganska bra säsogsavslutning.

Härligt med fler avsnitt i alla fall.

Det är väl runt fyra avsnitt kvar har jag för mig. :) Blir intressant att se vad som händer.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt bra avsnitt! (e13)

Man blir ju lite fundersam nu, eftersom dom inte längre har någon garanti för att bli fria. Don kan ju inte precis hjälpa dom, och det verkar som att scylla inte längre har något värde på den fronten. Men dom kommer nog på något smart.

Sen tycker jag att det var rörigt många som blev dödade. Först är han i kontroll, sen är nån annan i kontroll, sen är dom i kontroll, jag blev bara förvirrad.

Men ändå,

come get it!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis E. 14!

fattade inte slutet riktigt ?! :teehee: någon som kan förklara?? och finns de ingen som vet exakt hur många avsnitt till de blir? :D

Det stod väl 'Tombstone II' (gravsten) på mappen som Lincoln fick, och det var väl en fin hint att om han inte gör som de säger dödar dem honom också.

Hände en hel del oväntat det här avsnittet, tycker det var rätt bra. Rätt intressant hur fan Lincoln ska kunna ens komma i närheten av Scylla på egen hand. Dock brast en sak grovt och det var hur de kunde se _inne_ på toaletten när de bara bombade gasbomber in i det stora lokalutrymmet med hemliga kameror. Blev riktigt besviken när de helt plöstligt hade en fin vinkel inne från toaletten också som avslöjade den mest värdefulla delen av alla 'deals' som pågår..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock brast en sak grovt och det var hur de kunde se _inne_ på toaletten när de bara bombade gasbomber in i det stora lokalutrymmet med hemliga kameror. Blev riktigt besviken när de helt plöstligt hade en fin vinkel inne från toaletten också som avslöjade den mest värdefulla delen av alla 'deals' som pågår..

Self förklarade ju det? "

It's like x-ray, it sees through anything

".

Och man kunde ju

panorera med den där dosan som blinkade, Sara gjorde ju det när dom hittade Selfs dator på hotellet.

Är du säker på det?

'Tombstone II' är väl bara namnet på operationen?

Tror det jag också. Vill dom att

Lincoln

ska börja

jobba hos dom undercover

?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Self förklarade ju det? "

It's like x-ray, it sees through anything

".

Och man kunde ju

panorera med den där dosan som blinkade, Sara gjorde ju det när dom hittade Selfs dator på hotellet.

Tror det jag också. Vill dom att

Lincoln

ska börja

jobba hos dom undercover

?

Okej @ det första, men vinkeln kändes ändå muppad.

Ang. det andra:

Säker är jag inte, men jag fick iallafall känslan av det. Varför skulle det annars sluta innan man fick se vad den 'extra motivationen' för honom var? Det hela gick ju ut åp att de visste att han knappast var sugen på att jobba för dem, så vad kan de mer motivera med än Michaels liv? Eller alltså, jag vet inte hur jag ska förklara riktigt, men jag fick bara den känslan.

:teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang. det andra:

Säker är jag inte, men jag fick iallafall känslan av det. Varför skulle det annars sluta innan man fick se vad den 'extra motivationen' för honom var? Det hela gick ju ut åp att de visste att han knappast var sugen på att jobba för dem, så vad kan de mer motivera med än Michaels liv? Eller alltså, jag vet inte hur jag ska förklara riktigt, men jag fick bara den känslan.

:D

Dom kommer säkerligen på att dom kan

byta någon/några ur gänget mot Michael

. :) Så kliché.

På tal om klichéer. Scenerna med

T-Bag

och "

Bibelförsäljaren

" gillade jag inte. Så uppenbart att han skulle

attackera T-Bag

så fort han var övertalad om att han var en

bibelförsäljare

. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och man kunde ju

panorera med den där dosan som blinkade, Sara gjorde ju det när dom hittade Selfs dator på hotellet.

Ja jo, men det var ju ändå sjukt overkligt att dom kunde få in en sån vinkel. Jag är lite besviken på allt sånt som känns som nödlösningar. I övrigt grymt avsnitt!

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är helt okej nu, blandar dock ganska mycket.

Stör mig dock fortfarande på många konstiga och ogenomtänkta saker. Jag menar, egentligen, vafan ska The Company skicka ut Linc och jaga Scylla när han har en hjärna lika stor som en ärta? Nog har de större resurser än så, men nej, låt Linc åka på ett solouppdrag trots att "han fick hela företagets resurser".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...