Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

what fortf. ingen som skrivit ang senaste avsnittet? (S.4 e.16)

aja då är ja först ut.

jag kände på mig att deras mamma levde fortf. och sen det i slutet när lincon svarade i telefonen och hon inte sa ngt så visste jag direkt att det va deras mamma.

men ja är förvirrad nu. det är ju snack om att detta är sista säsongen. och de ska va 22 avsnitt. hur fan ska dom lyckas avrunda allt detta på 6 avsnitt?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

what fortf. ingen som skrivit ang senaste avsnittet? (S.4 e.16)

aja då är ja först ut.

jag kände på mig att deras mamma levde fortf. och sen det i slutet när lincon svarade i telefonen och hon inte sa ngt så visste jag direkt att det va deras mamma.

men ja är förvirrad nu. det är ju snack om att detta är sista säsongen. och de ska va 22 avsnitt. hur fan ska dom lyckas avrunda allt detta på 6 avsnitt?! :D

Vem har sagt att det här ska vara sista säsongen? , är det inte säsong 5 som kommer ut på våren?

:)

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt att det här ska vara sista säsongen? , är det inte säsong 5 som kommer ut på våren?

:mf_doof:

what?! ahaha jag har hört och läst på massor av ställen att detta ska va sista säsongen för han som spelar micheal inte vill va med mer...

och om dom fortsätter utan honom så tycker ja att det är riktigt uruselt! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Detta skrevs i serietråden:

Hör upp!

Det är nu officiellt att "Prison Break" läggs ner. De kommer att fortsätta sända de avsnitt som är kvar, men sen är det slut. Ingen säsong 5 alltså. Jag orkar inte lägga till nån källa, så ni får helt enkelt lita på gamla Arman.

Jag hoppas du har fel.. Men ändå inte.

Man vill ju inte att Prison Break ska bli som Lost och komma med säsong efter säsong, efter säsong.

Men så vill man ju inte säga hej då till fängelsegänget.

Stämmer jävligt bra. De sista avsnitten sänds först i april (wtf? hur många är det förresten?), och dessutom på fredagar..

Källa: http://www.prisonbreakmanhunt.com/

Riktigt skönt tycker jag, det behövs inte fler säsonger nu. Hoppas och tror att avslutningen i april kommer bli riktigt mäktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag är för att avsluta serien nu. Samtidigt som jag kommer sakna vissa karaktärer vill jag hellre se tillbaka på Prison Break som en bra serie som man önskar att det kom mer ifrån än en som man bara satt och hoppades skulle ta slut.

När den är slut ska jag kolla igenom säsong 1 igen, Prison Break blev aldrig bättre än så.

The Return of Old Characters

It looks like we're going to see some old Prison Break characters return:

"Prison Peeps: Prison Break won't return with its final stretch of eps till April, but when the crew does come back, you can expect to see a few old friends. Co-executive producer Zack Estrin and show runner Matt Olmstead recently whispered that familiar faces from the past will reappear. In the end, their goal is to tie everything together, creating the feel of one cohesive story instead of four individual seasons."

Unless they're going to go the dream/hallucination route like they did with Westmoreland, I'm thinking they're going to bring back the characters who are still alive. So maybe we're talking about LJ, C-Note and Sucre (please, God!!)?

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är för att avsluta serien nu. Samtidigt som jag kommer sakna vissa karaktärer vill jag hellre se tillbaka på Prison Break som en bra serie som man önskar att det kom mer ifrån än en som man bara satt och hoppades skulle ta slut.

När den är slut ska jag kolla igenom säsong 1 igen, Prison Break blev aldrig bättre än så.

True. Saknar det där med att man satt och spände sig i slutet av varje avsnitt, cliffhangern. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...