Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ingen annan som har lust att delaa med sig av sina tankar kring det näst sista avsnittet? Finns det någon som fortfarande följer det?

Jag följer det, men minns inte riktigt vad som hände i senaste..

Är det när

Michael tvingas välja mellan sin mor och Sarah

i slutet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh, ja, i så fall! Är det sista avsnittet som kommer imorgon?

IMDB säger att det kommer två avsnitt idag (imorgon), och sen står det inget mer.

Wikipedia säger också att det kommer två avsnitt imorgon, plus två avsnitt den 26'e maj.

The series finale of Prison Break airs on Sky1 on Tuesday, May 19 at 10pm. Prison Break: The Final Break can be seen on Sky1 on Wednesday, May 27 at 10pm.

http://www.digitalspy.co.uk/cult/a156038/s...reak-movie.html

(källa/länk från Wikipedia)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar på EP22 just nu, precis innan såg jag EP21. Ser ut att vara säsongs/serieavslutning.

*edit*

And so it was. Prison Break är slut, vilket faktist känns skönt. Det var en helt okej avslutning, massa gamla ansikten som kom tillbaka.

Själva slut-slutet blev väldigt

vackert. Personerna man gillade försvann (generalen död och T-bag tillbaka i finkan) och dom andra lever ett gott liv. Blev dock lite blödig när man fick se Michaels gravsten. Kände det dock på mig för PB skulle aldrig sluta om han fortfarande levde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själva slut-slutet blev väldigt

vackert. Personerna man gillade försvann (generalen död och T-bag tillbaka i finkan) och dom andra lever ett gott liv. Blev dock lite blödig när man fick se Michaels gravsten. Kände det dock på mig för PB skulle aldrig sluta om han fortfarande levde.

Sluter var verkligen vackert, och jag håller med dig;

PB skulle aldrig sluta om han fortfarande levde.

Fin scen med

gravstenen

.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Prison Break The Final Break WS PDTV XviD-iLM :rolleyes:

New-S4-Poster-prison-break-5636611-375-500_1109585_0.jpg

Some information if you're confused:

Episode 22 was indeed the series finale of this show. However, two bonus episodes were produced, and FOX decided not to air them.

These episodes take place after most of the events in E22, but before the '4 years later' time jump.

The episodes were 'converted' to a standalone 'prequel movie', titled "Prison Break: The Final Break".

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Såg just nu avsnittet alltså reprisen från måndag. Vad hände med

Michael Scofield i slutet? Man såg ju hans grav sten men vad dog han av? Har det nåt med hjärntumören eller vad det var nu vad han hade som han fick hjälp med. Och vad var det som hände när dom gick på stranden när han fick papper av Sara.

.

Och nu sänder dom avsnitt 23 och 24 men vad handlar dom avsnitten om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...