Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp, men han kommer att förklara hur de ska göra och hur de ska få det sisa kortet för att han sedan i en dramatisk opperation överlever.

Ungefär så, ja. Väldigt förutsägbart. :mellow:

RIP Bellic, han heter så?

Yes. "

Officer Brad Bellick, I'm with The Bureau.

" :shifty:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

s04e10

Tycker det händer en massa konstiga saker hela tiden nu. Kom igen, tydligt uppsatta minor på golvet? Skulle det vara det enda utvärtes skyddet? Man är ju bra dum i huvudet om man kliver på dem (bra där, Sucre). Sedan att det tydligen bara vara att öppna en lucka som fanns där för att stänga av skiten en stund är väl knappast heller så troligt, även om man nu har snackat med utvecklaren av det. Vem fan skulle sätta en avstängningsknapp där?

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade aldrig orkat följa med Prison Break när de två fösta säsongerna gick på TV, men min kompis hade

tankat..

de båda och han ville att vi skulle se på det en kväll hemma hos honom.

Nu hann vi bara se lite mer än halva första säsongen men vilken bra serie det var!

Riktigt imponerad av storyn och skådespeleriet, älskade allt efter två avsnitt.

Ska se om jag kan få tag på tredje säsongen, eller går den fortfarande på TV?

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade aldrig orkat följa med Prison Break när de två fösta säsongerna gick på TV, men min kompis hade

tankat..

de båda och han ville att vi skulle se på det en kväll hemma hos honom.

Nu hann vi bara se lite mer än halva första säsongen men vilken bra serie det var!

Riktigt imponerad av storyn och skådespeleriet, älskade allt efter två avsnitt.

Ska se om jag kan få tag på tredje säsongen, eller går den fortfarande på TV?

Den går på TV, fast 2-3 avsnitt har redan gått. Så du borde nog hämta dem till datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

s04e10

Tycker det händer en massa konstiga saker hela tiden nu. Kom igen, tydligt uppsatta minor på golvet? Skulle det vara det enda utvärtes skyddet? Man är ju bra dum i huvudet om man kliver på dem (bra där, Sucre). Sedan att det tydligen bara vara att öppna en lucka som fanns där för att stänga av skiten en stund är väl knappast heller så troligt, även om man nu har snackat med utvecklaren av det. Vem fan skulle sätta en avstängningsknapp där?

Var det inte några ljuddektektorer där inne vart scylla är? Hur fan ska de då borra genom väggen utan att bli hörda??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den går på TV, fast 2-3 avsnitt har redan gått. Så du borde nog hämta dem till datorn.

säsong 3 går inte på tv nu? det är slut? dom är på säsong 4 nu oxå på teven..? :o avsnitt 4 eller 5 tror jag...

aja, tyckte avsnittet va okej idag, men som vissa sa, så slarvar dom me detaljerna..

aja, de vänder hoppas vi på..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte några ljuddektektorer där inne vart scylla är? Hur fan ska de då borra genom väggen utan att bli hörda??

Ja, det stämmer bra + någon typ av "viktalarm" på golvet över "2 pounds" eller vad det nu var. Min fråga gällde bara hur amatörmässigt och ogenomtänkt den utvärtes säkerheten var. Kändes liksom helt idiotisk. Hm, några konstiga runda pluppar på golvet, de ser ju inte misstänkta ut. Men det är lugnt, bara att öppna luckan på väggen och stänga av alamret. Smaart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte några ljuddektektorer där inne vart scylla är? Hur fan ska de då borra genom väggen utan att bli hörda??

Det där ligger ju under gården där också. Allting som andades skulle ju upptäckas. Det känns som att nån som ramlar i marken där uppe hade kunnat avfyra det också. Lite dumt igenomtänkt där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klev upp en timme tidigare, bara för att se avsnittet. Så spoilern är för e11

GAH vilket frustrerande slut! Den som byggde kammaren måste ha viljat att man skulle kunna bryta sig in, varför inte ha viktkänsligt golv även i glaskammaren där Scylla finns? I förra avsnittet kändes det omöjligt att ta sig in dit, nu känns det för lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klev upp en timme tidigare, bara för att se avsnittet. Så spoilern är för e11

varför inte ha viktkänsligt golv även i glaskammaren där Scylla finns?

Håller med, det var det första jag tänkte på när han

plockat bort glaset

. "Jaha, nu lär det börja

tjuta eftersom golvet mest troligt är viktkänsligt

..", men nejdå.

Fett med najs. :naughty:

Jodå, helt okej avsnitt hur som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...