Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Ni har ju fel hela bunten.. :)

Grejen är den att Sucre sa att han kunde fixa patrullbilarna som kör omkring under nätterna, och det han gjorde var att skära av någon sladd på alla bilar (man fick bara se det på en, men man såg att han gick vidare till de andra också), så att de skulle vara ur spel. Sedan blev han påkommen med sitt falska namn som han använt för att få jobbet på Sona (kommer inte ihåg vilket, men han har snott någon annans identitet), och när de skulle betala honom märkte de att hans identitet var efterlyst och därför tog dem in honom.

Så har jag fattat det iallafall, och om man får spå framtiden:

Kanske åker Sucre in i Sona istället? Vore lite lame, men om han inte kan övertyga dem om sin oskuld har de ju ett fängelse rätt nära att sätta honom på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, det sämsta var ju i alla fall "

Ljuset slocknar

->

stänger luckan

->

kollar på Scofield

-> '

Du har 30 sekunder

'"

Svårt att bara

löpa direkt, liksom.

Hade varit en minst lika bra cliffhanger om de

bröt precis när Lechero klättrar upp genom hålet

..

Håller med, det var riktigt sämst! Om jag hade varit Scofield hade jag skrikit "Varför tittar du på mig för? Spring din jävla idiot!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan va spännande! Dock är jag besviken på biljakten, det kändes nämligen lite fattigt. Aja, annars skitbra avsnitt! Lite oväntat att Whistler skulle bara dra... typiskt.. han gillar väl antagligen inte sin tjej. Men hur ska det nu gå för Michael och Linc? dom behöver fan en grym Sniper för att döda både Chaffören och Gretchet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har ju fel hela bunten.. :lol:

Grejen är den att Sucre sa att han kunde fixa patrullbilarna som kör omkring under nätterna, och det han gjorde var att skära av någon sladd på alla bilar (man fick bara se det på en, men man såg att han gick vidare till de andra också), så att de skulle vara ur spel. Sedan blev han påkommen med sitt falska namn som han använt för att få jobbet på Sona (kommer inte ihåg vilket, men han har snott någon annans identitet), och när de skulle betala honom märkte de att hans identitet var efterlyst och därför tog dem in honom.

Så har jag fattat det iallafall, och om man får spå framtiden:

Kanske åker Sucre in i Sona istället? Vore lite lame, men om han inte kan övertyga dem om sin oskuld har de ju ett fängelse rätt nära att sätta honom på...

Jag vill bara tacka mig själv ( ^_^ ) för min rätta analys efter förra avsnittet, och den sista spådomen är väl halvt inslagen också.. :wub:

Jävligt najs avsnitt tycker jag i övrigt, men en del saker var ju lite konstiga,

som när Whistler tappade boken, och vakterna av någon anledning ska flytta T-Bag och gå förbi precis där, och att han råkar ramla exakt så att han får syn på boken, och att han precis hinner smussla ner boken i en backficka innan de drar upp honom. Det lär ju utan tvekan ge honom en nyckelroll resten av säsongen/nästa säsong beroende på hur de nu väljer att lägga upp det.

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar om fortsättningen:

Väldigt spännande avsnitt, fast väldigt mycket blev lämnat oklart. För bröderna ser det ju inte så bra ut, men jag tror det kommer lösa sig på ett annat sätt (duh, självklart kommer det inte gå helt åt helvete). Några gånger fick man se LJ's händer, hur han försökte ta sig loss typ. Jag skulle inte bli förvånad om han och tjejen klarar sig på egen hand, genom att överfalla föraren som lämnades ensam i bilen.

Som sagt väldigt mycket oklart just nu, lite väl mycket imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävligt najs avsnitt tycker jag i övrigt, men en del saker var ju lite konstiga,

som när Whistler tappade boken, och vakterna av någon anledning ska flytta T-Bag och gå förbi precis där, och att han råkar ramla exakt så att han får syn på boken, och att han precis hinner smussla ner boken i en backficka innan de drar upp honom.

Det reagerade jag också på. Men men, dom måste ju

få med boken

på ett eller annat sätt. :wub:

Tankar om fortsättningen:

Jag skulle inte bli förvånad om han och tjejen klarar sig på egen hand,

Det kanske blir

dom två

till slut? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...