Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Finns det någon som faktiskt följer serien lagligt? Utöver mig då...

Min mamma :unsure:

Det är så spännande och så enkelt att få tag på nästa avsnitt att man knappast kan motstå frestelsen :P

edit:

s03e08:

Så jävla bra avsnitt, ska bli spännande att se vad som händer med michael nu

:mf_doof:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyvärr får du vänta länge, då det är uppehåll tills den 14 januari :unsure: .

Jävla skit :(:mf_doof:

Nu har Prison Break verkligen fått tillbaka gnistan. Jag får citera min mor: "Finns inga bra slut i prison break, för man blir alltid lika förbannad över att det faktiskt är slut". Så spännande är det verkligen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller verkar det som om dem helt droppar alla karaktärer i Sona? Möjligen Whistler skulle kunna vara intressant för The Company men annars ser jag inget dem andra karaktärerna direkt kan ge till storyn i fortsättningen. Tycker prison breal börjar bli lite utdraget, känns som om dem mjölkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så spännande och så enkelt att få tag på nästa avsnitt att man knappast kan motstå frestelsen :ph34r:

edit:

s03e08:

Så jävla bra avsnitt, ska bli spännande att se vad som händer med michael nu

:P

Håller med dig till fullo. Jag ser förvisso hellre serier och film på tv än framför datorn, men man kan ju helt enkelt inte låta bli. :(

Håller med dig på det andra med.

Något jag verkligen gillade med det här programmet, och som jag har stört mig på länge, är att man fick se

hans tatueringar

igen. Tycker de har varit lite för slöa med att måla upp

dem

. :whistling:

Tyvärr får du vänta länge, då det är uppehåll tills den 14 januari ^_^ .

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! B)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller verkar det som om dem helt droppar alla karaktärer i Sona? Möjligen Whistler skulle kunna vara intressant för The Company men annars ser jag inget dem andra karaktärerna direkt kan ge till storyn i fortsättningen. Tycker prison breal börjar bli lite utdraget, känns som om dem mjölkar.

Jag tycker det är precis tvärtom, nu har ju serien börjat komma igång på riktigt igen. Jag vill faktiskt påstå att jag tycker den är bättre än någonsin just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Underbart att det är igång igen, mycket spännande.

s03e09:

Kändes dock jävligt konstigt att han bara nog en vakt med sig när Gretchen skulle visa var LJ fanns...

Verkligen.

En tvist i storyn gjord bara för att dra ut på serien. Jag älskade att se den gamla fångvaktaren, jag minns inte hans namn, knocka cornrows-snubben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen.

En tvist i storyn gjord bara för att dra ut på serien. Jag älskade att se den gamla fångvaktaren, jag minns inte hans namn, knocka cornrows-snubben.

Oh, det var nice.

Bellick

heter han. ;)

På tal om

slagsmålet

. Vad var det med

acetonen

?

Fick han någon slags kick av det

?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, det var nice.

Bellick

heter han. ;)

På tal om

slagsmålet

. Vad var det med

acetonen

?

Fick han någon slags kick av det

?

Aceton är ett sådant starkt ämne, och om det hamnar i ögonen på en annan människa (viss större mängd alltså) så kan det förblinda honom permanent. Along with att andas in aceton kan (nu vet jag inte det svenska ordet) orsaka hepatotoxic. Din lever tar en kemisk smäll och den kollapsar.

Han fick helt enkelt en överdos av aceton så kan inte hade en aning om vad som hände.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...